English

کشف ۵۳۶ راس دام قاچاق طی دو عملیات در ماهیدشت کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 536 رأس دام قاچاق در شهر ماهیدشت خبر داد و گفت: این تعداد دام قاچاق طی 24 ساعت اخیر و در دو عملیات جداگانه کشف شد.

کشف 536 راس دام قاچاق طی دو عملیات در ماهیدشت کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی در خصوص نحوه دستگیری دام قاچاق در ماهیدشت ابراز داشت: در مأموریت نخست، مأموران پلیس ماهیدشت پس از اطلاع از اینکه عده‌ای قاچاقچی در حال انتقال و جابجایی تعداد زیادی دام قاچاق هستند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: مأموران پس از کسب مجوز قضائی، چهار دستگاه کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن‌ها شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، 524 رأس دام قاچاق شامل 516 رأس گوسفند و هشت رأس بره که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به 13 میلیارد ریال می‌رسد، کشف شد.

وی از دستگیری چهار متهم در این رابطه خبر داد و گفت: این افراد قصد انتقال دام‌های قاچاق به نقاط مرزی و سپس خروج آن‌ها از کشور را داشتند.

کشف 12 رأس گاو و گوساله قاچاق

امان‌اللهی در ادامه با اشاره به مأموریت دوم پلیس در شهر ماهیدشت، گفت: مأموران در حال گشت زنی بودند که به یک کامیون حامل چندین رأس گاو و گوساله مشکوک شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون، 10 رأس گاو و دو رأس گوساله قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به پنج میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری راننده کامیون، از معرفی او و چهار قاچاقچی دیگر به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

امان‌اللهی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به‌ویژه  دام قاچاق به‌عنوان یکی از عوامل برهم زننده نظم اقتصادی را ازجمله مأموریت‌های همیشگی پلیس کرمانشاه برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه