English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اعلام کرد:

شرکت بیش از ۲۷ هزار نفر در دوره های تابستانی فنی وحرفه ای

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار داشت:در سال گذشته ۲۷ هزار و ۲۲۹ نفر در دوره‌های تابستانی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

شرکت بیش از 27 هزار نفر در دوره های تابستانی فنی وحرفه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید جمیل احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران کردستان اظهار داشت: پیش بینی می‌شود بین 29 تا 30 هزار دانش آموز و دانشجو از کلاس‌های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در تابستان امسال بهره مند شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان توجه به رویکردهای مهارتی برای اوقات فراغت جوانان را مهمترین برنامه این اداره کل در تابستان امسال اعلام کرد و افزود: فنی و حرفه‌ای با 16 مرکز چارت دار ثابت دولتی و حدود 134 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای آمادگی کامل برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان را دارد.

احمدی با بیان اینکه در سال گذشته 27 هزار و 229 نفر در دوره‌های تابستانی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند، اضافه کرد: این افراد در قالب 5 میلیون و 592 هزار و 488 نفر ساعت در مراکز دولتی و غیر دولتی فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: 679 حرفه در چهار بخش صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر دانش آموز باید یک مهارت فنی و تخصصی را در طول تابستان فرا بگیرد، یادآور شد: جوانان نه تنها از لحاظ نظری بلکه از لحاظ فنی و مهارتی نیز باید از رشته‌ای فارغ التحصیل شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان کارآفرینی را موجب توسعه اقتصادی دانست و گفت: برای دستیابی به جامعه پویا و با تحرک باید توجه ویژه به ایجاد روحیه کارآفرینی در جوانان و دانش آموختگان کرد تا زمینه‌ها برای توسعه پایدار فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه