English

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره های آموزش روزنامه نگاری آنلاین برای اولین بار در اصفهان

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان از برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه ای محور روزنامه نگاری آنلاین برای اولین بار در اصفهان خبر داد.

برگزاری دوره های آموزش روزنامه نگاری آنلاین برای اولین بار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فاطمه شفیعی با بیان اینکه  برای اولین بار در دوره های آموزشی سواد رسانه ای محور روزنامه نگاری آنلاین را گنجاندیم، بیان داشت: با ورود شبکه های مجازی به دنیای افراد و ایجاد حس و کنکاش مردم به اخبار و رسانه های نوپدید سبب شده که امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به ارتقا سواد رسانه ای مردم باشد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی خبرنویسی در رسانه، سواد رسانه ای و فضای مجازی، ویراستاری و مدیریت اخبار، روزنامه نگاری آنلاین، فن بیان، عکاسی حرفه ای و مقدماتی، گزازش نویسی و یادداشت مقاله، تکنیک های مصاحبه مطبوعاتی و ایندیزاین و زبان برگزار میشود.

شفیعی با بیان اینکه  برای اولین بار در دوره های آموزشی سواد رسانه ای محور روزنامه نگاری آنلاین را گنجاندیم، بیان داشت: با ورود شبکه های مجازی به دنیای افراد و ایجاد حس و کنکاش مردم به اخبار و رسانه های نوپدید سبب شده که امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به ارتقا سواد رسانه ای مردم باشد که در این زمینه فرهنگسرای  تخصصی رسانه اقدام به برگزاری ده دوره آموزشی از جمله عکاسی و خبر نویسی و فضای مجازی و رزنامه نگاری آنلاین و گزارش نویسی و روزنامه نگاری حرفه ای و مقدماتی تکنیک های مصاحبه و غیره کرده است. 

وی اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در دوره های مختلف آموزشی خبرنویسی برای عموم مردم آزاد است.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: همچنین این نهاد اقدام به شناسایی و ساماندهی مدرسین سواد رسانه ای کرده است که متقاضیان واجد شرایط می توانند تا 15 تیرماه رزومه شغلی و اطلاعات تماس خود را در آدرس الکترونیکی reg.cphc.irثبت کنند و همچنین برای اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 35544096 تماس بگیرند.

به گزارش موج، دوره های آموزشی سواد رسانه ای در میدان لاله ، جنب بازار گیاهان دارویی، مجتمع فرهنگی و مطبوعاتی ، طبقه دو واحد ۱۱ برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه