English

معاون سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

۳۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی اردبیل به زیر کشت محصولات گلخانه ای می رود

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در سالجاری 370 هکتار از راضی کشاورزی اردبیل به زیر کشت محصولات گلخانه ای می رود.

370 هکتار از اراضی کشاورزی اردبیل به زیر کشت محصولات گلخانه ای می رود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محسن مصطفایی تصریح کرد: بر اساس تاکید استاندار اردبیل بر ایجاد فرصت های شغلی پایدار، برنامه ریزی شده است تا در سالجاری 370 هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل به زیر کشت انواع محصولات گلخانه ای برود.

وی افزود: بخش توسعه گلخانه ها علاوه برافزایش محصول در واحد سطح و مدیریت بهینه در مصرف آب کشاورزی کارآفرینی بسیار در سطح بالا و چشمگیری را دارد که همین امر می تواند در بکار گیری جوانان تحصیل کرده در این بخش نقش موثری را ایفا نماید .

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد تومان سرمایه با بهره بانکی پائین در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت .

مصطفایی افزود: در سال گذشته 120 واحد تولیدی غیر فعال و نیمه فعال به عرصه تولید و اشتغال  بازگشت و برخی از این واحد ها چندین سال بود که به صورت غیر فعال به حال خود رها شده بودند و این درحالی است که در حال حاضر شاهد رونق و پویایی این واحدها هستیم .

وی بیان کرد: تعهد سازمان جهاد کشاورزی برای اشتغال در سال گذشته 5 هزار نفر بود که توانستیم بیش از سقف تعهداتمان اشتغال را در بخش کشاورزی ایجاد نمائیم .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال در سالجاری در راستای دستورالعمل موسوم به تبصره 18 می باشد که امسال نیز همانند سال های گذشته اساسی ترین قدم ها در راستای رونق تولید شناسایی و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال و راکد با رویکرد ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد .

مصطفایی گفت: سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در بخش ایجاد گلخانه می باشند می توانند با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی محل سکونت خود درخواست کتبی خود را ارائه و پس از طی مراحل قانونی از مزایای تسهیلات کم بهره و مشاوره های کارشناسی استفاده نموده و قدم موثری در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال دراستان بردارند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه