English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد

دستگیری کلاهبردار فضای مجازی با وعده ازدواج در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری کلاهبردار فضای مجازی با وعده ازدواج در خمینی شهر توسط مأموران پلیس فتا شهرستان خمینی شهر خبر داد.

دستگیری کلاهبردار فضای مجازی با وعده ازدواج در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد گفت: خانمی که با سوء استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام با وعده ازدواج اعتماد شاکی را جلب کرده و مبلغ 10 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بودتوسط مأموران پلیس فتا شهرستان شناسایی ودستگیر شد.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 10 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: شاکی مدعی بود در شبکه اجتماعی تلگرام با شخص مونثی آشنا شده که باترفند ازدواج از من درخواست پول کرد و من هم مبلغ 10 میلیون ریال به حسابش واریز کردم که بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمی دهد واز من سوء استفاده کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: با بکارگیری روش های تخصصی و اقدامات خاص پلیسی متهمه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به عموم شهروندان توصیه کرد:یکی از ترفندهای کلاهبرداری‌ اینترنتی این است که مجرمان، طعمه‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی و چت‌روم‌ها شکار می‌کنند با دادن وعده‌هایی مانند ازدواج، اطلاعات شخصی کاربران را به دست آورده و با تهدید از طعمه‌های خود اخاذی می‌کنند. پس به راحتی به افراد غریبه اعتماد نکنند و در ورود به این فضا بی مهابا عمل نکنید و در گفت و گوهای اینترنتی با افرادی که آنها را نمی شناسید ارتباط برقرار نکنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه