English

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

عملیات اجرایی خط جدید انتقال برق منطقه رودبار کوهدشت آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، گفت: عملیات اجرایی خط جدید انتقال برق منطقه سیل زده رودبار کوهدشت به طول 10 کیلومتر آغاز شد.

عملیات اجرایی خط جدید انتقال برق منطقه رودبار کوهدشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، فریدون خودنیا، گفت: عملیات اجرایی خط جدید انتقال برق منطقه سیل زده رودبار کوهدشت و روستاهای اطراف آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، افزود: این خط انتقال برق، به طول 10 کیلومتر است و عملیات اجرایی آن از روز گذشته آغاز شده است.

وی، تصریح کرد: در جریان سیل لرستان و آبگرفتگی روستاهای منطقه رودبار کوهدشت، متاسفانه شبکه برق منطقه به زیر آب رفته بود، لذا تصمیم کارشناسان بر این شد که خط جدید تعریف و اجرایی شود.

خط انتقال برق منطقه رودبار تا 10 روز آینده تکمیل می شود

خودنیا، ادامه داد: این عملیات از روز دوشنبه 20 خرداد ماه 98 توسط یک شرکت پیمانکاری توانمند آغاز شده و مقرر است تا ظرف 10 روز، کل پروژه انتقال را انجام و تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت برق لرستان، تاکید کرد: برخی از روستاها در مجاورت سد سیمره قرار دارند و برخی دیگر در مناطق کوهستانی واقع شده اند، لذا طبق بررسی های صورت گرفته مقرر شده تا تمهیداتی اتخاذ شود که در صورت وقوع سیلاب یا بلایای طبیعی اینچنینی، به تاسیسات و زیرساخت های در حال انجام خسارتی وارد نشود.

گفتنی است در جریان سیل لرستان، خسارات فراوانی به زیرساخت های لرستان از جمله شبکه های انتقال نیروی برق استان وارد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی