English

استاندار لرستان:

تامین اجتماعی برای واحدهای احداثی در مناطق سیل زده لرستان بیمه نامه رایگان صادر کند

استاندار لرستان در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، گفت: سازمان تامین اجتماعی نسبت به صدور بیمه‌ نامه رایگان جهت واحدهای احداثی در مناطق سیل زده، اقدام کند.

تامین اجتماعی برای واحدهای احداثی در مناطق سیل زده لرستان بیمه نامه رایگان صادر کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سید موسی خادمی در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌ زده لرستان، گفت: سازمان تامین اجتماعی برای واحدهای احداثی در مناطق سیل زده استان بیمه نامه رایگان صادر کند.

استاندار لرستان، افزود: تامین اجتماعی لرستان باید در این خصوص تسریع کرده و استعلامات را ظرف 48 ساعت آینده پاسخ دهد.

خادمی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌ زده استان تاکید کرد و گفت: لازم است تا بنیاد مسکن با توجه به جدول توزیع شهرستانی که ارائه داده، با همکاری بانک‌ها، تسهیلات مورد نظر را پرداخت کند.

استاندار لرستان ادامه داد: بنیاد مسکن می تواند با هماهنگی فرمانداران مناطق سیل زده، مرحله دوم کمک ها را به افرادی که مبلغ مرحله اول انتقال از اسکان اضطراری به دائم را دریافت و چادرهای امدادی خود را از سطح معابر جمع کرده اند پرداخت کند.

کالاهای اساسی به کسانی که چادرهای امدادی را برچیده اند تحویل داده شود

وی در ادامه افزود: باید توجه داشت که کالاهای اساسی نیز به کسانی تحویل داده شود که چادرهای خود را از سطح معابر عمومی جمع کرده‌اند.

سید موسی خادمی تصریح کرد: باید واحدهای مسکونی و تجاری پلدختر که در جریان سیل لرستان در حریم نبوده اما زمین آنان تخریب شده و زیرسازی آن‌ها هزینه سنگینی دارد شناسایی شوند و در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنیم.

به آسیب دیدگان سیلاب سال گذشته در خرم آباد، تسهیلات پرداخت می شود

گفتنی است در این جلسه مصوب شد تا بنیاد مسکن لرستان به آسیب دیدگان سیل بهمن 97 خرم‌ آباد تسهیلات بلاعوض و معیشتی پرداخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه