English

تایید نهایی سالن رضازاده اردبیل از سوی فدراسیون والیبال

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال ایران گفت: سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل از سوی فدراسیون والیبال تایید نهایی را گرفت.

تایید نهایی سالن رضازاده اردبیل از سوی فدراسیون والیبال

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی فتاحی بعد از ظهر امروز در بازدید از سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل افزود:  سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل از سوی فدراسیون والیبال تایید نهایی را گرفت که در این زمینه اهمیت به امکانات و زیرساخت‌ها مورد کنکاش و بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که وضعیت سالن رضازاده از لحاظ تجهیزات رضایت بخش است بیان کرد: اردبیل با شرایط و وضعیت موجود آماده میزبانی هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان 2019 است و در سال‌های گذشته با سابقه‌ای که در این زمینه داشته از بابت میزبانی اردبیل جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال ایران گفت: میزبانی اردبیل از این رقابت‌ها انتظار می‌رود به نحو احسن و در سطح بالایی باشد و رفع نواقص جزئی و مشخص نیز تا چند روز آینده به طور کامل محقق خواهد شد و سالن آماده برگزاری رقابت‌های تیم‌های شرکت کننده خواهد بود.

فتاحی تصریح کرد: بلیط فروشی این دوره از رقابت‌ها به صورت اینترنتی خواهد بود که چهار روز قبل از شروع مسابقات آغاز می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و امیدواریم با میزبانی شایسته و حضور باشکوه تماشاگران تیم ملی ایران بار دیگر حریفان قدر خود را پشت سر بگذارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون تیم ملی ایران در مسابقات سطح مطلوبی دارد و در این زمینه نقش تماشاگران نیز بسیار حائز اهمیت بوده چرا که می‌توانند با روحیه بخشی به تیم ما این پیروزی را حتمی کنند و تیم‌های دیگر را پشت سر بگذارنند که این موضوع نیز برای ما حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه