English

سفیر ایران در اسپانیا:

مازندران ظرفیت تجاری مناسبی برای توسعه مناسبات اقتصادی دارد

سفیر ایران در اسپانیا گفت: مازندران ظرفیت‌های تجاری و زیرساخت‌های مناسبی برای توسعه مناسبات با کشورهای حاشیه دریای خزر و همچنین ارتباطات با کشورهایی نظیر اسپانیا دارد.

مازندران ظرفیت تجاری مناسبی برای توسعه مناسبات اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسن قشقاوی  در هجدهمین اجلاس بین المللی همکاری‌های اتاق بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر اظهار داشت: پیوستن ایران به اتحادیه اوراسیا و منطقه آزاد تجاری یک اتفاق مهم برای توسعه تجاری و اقتصادی بین المللی مخصوصا در حاشیه دریای خزر بوده است.

وی ادامه داد: پیوستن به اوراسیا موجب کاهش تعرفه تجاری می باشد که این به نفع فعالان اقتصادی بوده و در گام اول تعرفه 800 کالا کاهش می یابد و این اتفاق مهمی در حوزه اقتصاد بشمار می رود.

قشقاوی بیان داشت: برگزاری این اجلاس می تواند بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی کشورهای حاشیه دریای خزر کمک کند و باید در این زمینه برنامه ریزی های خوبی صورت گیرد.

وی گفت: استان مازندران در بخش گردشگری ، کشاورزی و صنعت دارای پتانسیل های خوبی است که این اجلاس و همایش بین المللی می تواند بر مراودات اقتصادی و صادرات محصولات استان مازندران به کشورهای حاشیه دریای خزر کمک کند.

سفیر ایران در اسپانیا گفت: یکی از اهداف مهم مازندران از برگزاری این اجلاسیه و همایش می تواند جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی برای توسعه صنعت و فعالیت های اقتصادی در مازندران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی