English

مهران صادقی:

مسابقات قویترین مردان غرب کشور، فردا در ملایر برگزار می شود

رئیس کمیته قویترین مردان ملایر در گفتگوی اختصاصی با موج ضمن اشاره به مسابقات قویترین مردان غرب کشور که فردا در ملایر برگزار می شود از چگونگی برگزاری مسابقات گفت.

مسابقات قویترین مردان غرب کشور، فردا در ملایر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مهران صادقی، رئیس کمیته قویترین مردان ملایر در گفتگوی اختصاصی با موج ضمن اشاره به مسابقات قویترین مردان غرب کشور که فردا در ملایر و با حضور مسئولان استانی و شهرستان، برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت یادواره جام شهدای مدافع حرم و ارتقای اهداف ورزشی برگزار می شود.

 

ثبت نام و وزن کشی از قویترین مردان غرب کشور

صادقی با بیان اینکه این مسابقات از ۸ صبح فردا با ثبت نام و وزن کشی ورزشکاران آغاز خواهد شد، گفت: ثبت نام و وزن کشی تا ظهر فردا به طول خواهد انجامید و در ادامه نیز غبارروبی از مزار شهدا را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: غبارروبی از مزار شهدا با حضور قهرمانان ملی  و  به همراه  میهمان ویژه این مسابقات صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته قویترین مردان ملایر مطرح کرد: مسابقات و برگزاری آیتم های مرتبط به آن از راس ساعت 13:00  به صورت رسمی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی آغاز خواهد شد.

صادقی با اشاره به اینکه سنت شهرستان نیز معرفی خواهد شد و شاهد اجرای گروه موزیک نیز خواهیم بود، گفت: در ساعت 15:00 از  خانواده معظم شهید حاج مرتضی روحیان و شهید جوایدالاثر محمد مبر و ورزشکاران برتر توسط نماینده شهرستان ملایر، امام جمعه ملایر، فرماندار و پیشکسوتان ورزش قویترین مردان ایران و دیگر پیشکسواتان ورزش دعوت به عمل آمده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که خوابگاه ونهار نیز برای تمامی رقابت کنندگان تدارک دیده شده است و هر یک از ورزشکاران و قویترین مردان غرب کشور به جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تیم ها می توانند با شماره های ذیل تماس برقرار کنند:

09309882125-09127496309 محمو شاه محمدی، مسئول برگزاری مسابقات

09375492028 مهران صادقی، رئیس کمیته قویترین مردان ملایر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • پهلوانی

    چرا از این مردان قوی و پر زور در کشتی استفاده نمی کنتد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه