English

به مناسبت یادواره جام شهدای مدافع حرم درملایر برگزار می شود:

مسابقات قویترین مردان غرب کشور

مسابقات قویترین مردان غرب کشور به مناسبت یادواره جام شهدای مدافع حرم درملایر برگزار می شود.

مسابقات قویترین مردان غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، مهران صادقی ، رئیس کمیته قویترین مردان ملایر ضمن در گفتگوی اختصاصی با موج ضمن اشاره به مسابقات قویترین مردان غرب کشور که در ملایر و با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت یادواره جام شهدای مدافع حرم و ارتقای اهداف ورزشی برگزار می شود.

مهران صادقی با بیان اهداف ورزش در حوزه تندرستی، تامین سلامتی، تقویت بدن و ترویج این موضوع در گسترش آن در جامعه اظهار داشت: مسابقات قویترین مردان ملایر در غرب کشور از باشکوه ترین مسابقاتی خواهد بود که دراین حوزه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف این مسابقات ترویج و تبلیغ در رشد و پرورش رغبت های مثبت و  خودداری از پذیرش افکار و عقاید مسموم است، افزود: این مسابقات با حضور چهره های نامی و قهرمانان بزرگ قویترین مردان  همراه است.

رئیس کمیته قویترین مردان ملایر ضمن اشاره به اینکه این دست از مسابقات در ایجاد حس رقابت سالم و  دست یابی به شادابی و نشاط در جامعه موثر است، گفت: مسابقات قویترین مردان غرب کشور از 17 خرداد ماه با شروع وزن کشیِ ورزشکاران در سه دسته وزنی به صورت رسمی آغاز می شود.

صادقی با بیان اینکه ورزش عامل خودباوری،  تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است و دوری از گوشه گیری و افزایش عزت نفس را بدنبال دارد، ابراز کرد:  محمود قراچورلو، ناظر کیفی مسابقات قویترین مردان، محمود شاه محمدی، مسئول برگزاری مسابقات و مهران صادقی، رئیس کمیته و هادی کریمخانی، مسئول کمیته فنی مسابقات از اعضا و کادر فنی این مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه در شرایط زندگی ماشینی ورزش را می توان به عنوان وسیله ای مطلوب برای تأمین تجدید قوای جسمی و روحی و نشاط و شادابی افراد در نظر گرفت، عنوان کرد: به نفرات اول هر وزن جایزه ای نفیس از طرف کمیته قویترین مردان ملایر و مهدی فخار ، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ملایر   وهمینطور یک جایزه نفیس از طرف بازار مبلمان ملایر و یک هدیه نقدی از طرف گروه تولیدی بازرگانی تجارت ماندگار قرارچورلو اهدا می شود.

رئیس کمیته قویترین مردان ملایر ضمن اشاره به نقش ورزش و تربیت بدنی در سلامت روانی، گفت: به نفرات دوم هر وزن در این مسابقات نیز یک جایزه نفیس از طرف هیئت بدنسازی و پرورش اندام ملایر، یک هدیه نقدی از طرف گروه تولیدی بازرگانی تجارت ماندگار و همینطور یک جایزه نفیس از طرف بازار مبلمان ملایر تعلق می گیرد.

صادقی با بیان نقش ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی  که ما را به سوی تندرستی و داشتن عمری طولانی رهنمون می کند، مطرح کرد: دراین دوره از مسابقات به نفرات سوم هر وزن یک جایزه نفیس از طرف هیئت بدنسازی و پرورش اندام ملایر، یک هدیه نقدی از طرف گروه تولیدی بازرگانی تجارت ماندگار قراچورلو و یک جایزه نفیس از طرف بازار مبلمان ملایر اهدا می شود.

وی در ادامه افزود: به نفر چهارم تا ششم این مسابقات نیز یک جایزه نفیس اهدا می شود و همینطور به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در مسابقه تعلق می گیرد.

رئیس کمیته قویترین مردان ملایر در گفتگو با موج با بیان جایگاه اخلاق در زندگی و ورزش، گفت: در مسابقات قویترین مردان غرب کشور در ملایر جایزه ویژه مرد اخلاق نیز تعریف شده است که همراه با هدیه نقدی از طرف شرکت تجاری ماندگار قرارچورلو، یک عدد کاپ از طرف کمیته قویترین مردان ملایر خواهد بود.

لازم به ذکر است که خوابگاه ونهار نیز برای تمامی رقابت کنندگان تدارک دیده شده است و هر یک از ورزشکاران به جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تیم ها می توانند با شماره های ذیل تماس برقرار کنند:

09309882125-09127496309 محمو شاه محمدی، مسئول برگزاری مسابقات

09375492028 مهران صادقی، رئیس کمیته قویترین مردان ملایر

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی