English

در دادگاه کیفری یک استان اصفهان؛

نخستین جلسه محاکمه متهمان قتل ستوان دوم محمود رفیعی برگزار شد

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اولین جلسه رسیدگی به اتهامات قتل عمد ستوان دوم محمود رفیعی در شعبه اول دادگاه یک کیفری استان به صورت علنی برپا شد.

نخستین جلسه محاکمه متهمان قتل ستوان دوم محمود رفیعی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا حبیبی بیان کرد: در این دادگاه متهم ردیف اول به نام احمد گشول به جرم مباشرت در قتل عمد ستوان دوم رفیعی ، حمل اسلحه شکاری ، مساعدت در فراری دادن متهمان به جرمی که مجازات آن اعدام بوده ، تمرد نسبت به ماموران دولت  و تخریب عمدی خودروی نیروی انتظامی  امرو پای میز محاکمه رفت.

وی افزود: همچنین ناصر غلامی ، مهران قلعه سفیدی ، حسین غلامی ، محمد گشول و جواد رضایی به جرم همکاری در قتل و نیز ابو الفضل میرزایی به جرم  مساعدت در فراری دادن متهم و محمد و عبد الله رفیع زاده به جرم مخفی کردن متهم و علیر ضا براتی ، سید محمد حسینی جوچی ، جواد مرادیان و وحید علی عسگریان به جرم مساعدت در خلاصی دادن متهمان  ردیف اول تا پنجم و مخفی کردن آن ها محاکمه شدند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه  جلسه بعدی  رسیدگی به پرونده ی این متهمان نیز فردا برگزار می شود ،گفت: در آبان سال گذشته دو متهم مواد مواد مخدر به جرم اعدام توسط ماموران انتظامی استان در حال اعزام و انتقال از دادگاه به زندان مرکزی اصفهان بودند ،که پنج نفر از اشرار به قصد فراری دادن وی سد راه خودروی پلیس قرار گرفتند و در نزدیکی زندان اصفهان با ماموران درگیر شدند.

وی اظهار داشت: این افراد با استفاده از سلاح شکاری با فراری دادن متهمان ،یکی از افسران ناجا به نام ستوان دوم محمود رفیعی را به شهادت رساندند.

حبیبی ادامه داد: پس از این درگیری مسلحانه با اقدام به موقع پلیس متهمان اصلی شناسایی و دستگیر ،و هشت نفر دیگری که در این پرونده  نقش داشتند نیز بازداشت و روانه زندان می شوند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی اشد مجازات قانونی را برای مخلان نظم و امنیت جامعه و متعرضان به جان و مال و ناموس مردم تعیین و اعمال می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی