English

رئیس هیات هندبال کردستان خبر داد:

فراخوانی لژیونر کردستانی به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان

رئیس هیات هندبال کردستان از فراخوانی و دعوت شاهو نصرتی لژیونر هندبال کردستان به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

فراخوانی لژیونر کردستانی به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اکبر عربی اظهار داشت: این مرحله از اردو با حضور 39  بازیکن از 18 تا 28 خرداد به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردو به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 قطر برگزار می‌شود، افزود: نصرتی نخستین لژیونر هندبال کردستان است که اکنون در لیگ هندبال کشور رومانی بازی می‌کند.

رئیس هیات هندبال کردستان گفت: شاهو نصرتی هندبالیست کردستانی با نظر کادر فنی به دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد.

عربی اضافه کرد: نصرتی به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی مقام چهارم را کسب کرد ضمن اینکه این بازیکن سابقه بازی در لیگ کشور قطر را هم در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به اینکه هندبال کردستان سال گذشته در بخش بانوان مقام سوم کشوری را کسب کرد، یادآور شد: سال گذشته در رده سنی جوانان هدیه ویسی و در رده سنی نوجوانان کارن اصلانی به تیم ملی دعوت شدند.

عربی از صعود تیم هندبال بانوان کردستان به رقابت‌های لیگ برتر سال گذشته نیز خبر داد و گفت: شادمان برتنی و کارو محمدی هم در رده نونهالان به همراه جمال قادریان به عنوان مربی در اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه