English

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل:

پل معلق شیشه‌ای هیر با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پل معلق شیشه‌ای هیر با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

پل معلق شیشه‌ای هیر با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی امروز در جلسه خدمات سفر اردبیل با اشاره به افتتاح پل معلق شیشه‌ای قوسی شکل هیر افزود: این پروژه هم با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود که هم اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل برنامه‌های زیادی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اداری استان اردبیل قرار گرفته است که افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه مهم گردشگری از جمله آنهاست.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز عملیات احداث اولین هتل پنج ستاره اردبیل در سفر آتی رئیس جمهوری خبر داد و بیان کرد: نبود هتل پنج ستاره یکی از دغدغه‌های مسئولان استان است و به همین دلیل با سرمایه گذاران بخش خصوصی مذاکراتی درباره احداث هتل انجام شده است.

فلاحی بیان کرد: با احداث هتل‌های پنج ستاره بی شک ماندگاری گردشگران بویژه گردشگران خارجی در استان افزایش یافته و دفعات سفر آنها نیز بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هشت پروژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر رئیس جمهوری در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه سردر عالی قاپو، راه‌اندازی چندین موزه تخصصی و بهره‌برداری از مجموعه شیخ کلخوران از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در سفر آقای روحانی به اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل درباره راه اندازی نمایشگاه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری گفت: این نمایشگاه در نگارخانه ختایی در ۱۳ خرداد ماه راه اندازی می‌شود.

فلاحی بیان کرد: این نمایشگاه در انتخاب و ماندگاری مسافرت‌ها مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ۲ رویداد بین المللی در اردبیل با عنوان گردشگری سلامت با حضور ۱۵۰ مهمان خارجی و وزیران بهداشت کشورهای عضو اکو و همچنین مسابقات لیگ والیبال برگزار می‌شود که در معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این استان مؤثر خواهد افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه