English

نرگس نوراله‌زاده مطرح کرد:

افزایش سرانه فضای سبز و ساخت اصولی «بام سبز»

رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر همدان از حمایت مدیریت شهری برای ساخت «بام سبز» با تأکید بر اصول و ضوابط شهرداری خبر داد.

 افزایش سرانه فضای سبز و ساخت اصولی «بام سبز»

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  نرگس نوراله‌زاده، رئیس کمیسیون شهرسازی معماری شورای اسلامی شهر همدان در بازدید کمیسیون شهرسازی معماری شورا از اجرای پروژه بام سبز در مجتمع مسکونی واقع در پردیس، گفت: با توجه به اینکه افزایش سرانه فضای سبز یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود، باید بام‌ و ساختمان‌ سبز با محوریت رعایت قواعد اصولی و مشخص در اجرا و بر مبنای شیوه‌نامه مدون همراه با تمهیداتی برای تشویق مردم، کارفرمایان و مهندسان مدنظر شهرداری همدان قرار گیرد.

وی اجرای پروژه بام سبز و ساختمان‌های سبز را مسأله‌ای مهم قلمداد کرد و افزود: مدیریت شهری می‌تواند در تمامی زمینه‌های شهری، آموزش و فرهنگ‌سازی لازم را در اختیار مردم قرار دهد.

نوراله‌زاده با اشاره به اهمیت معماری سبز و توسعه پایدار شهری، بیان کرد: در نظر گرفتن اهداف توسعه پایدار مانند تعادل انسانی و منابع طبیعی، احترام به سیستم‌های طبیعی مستقل و تنوع فرهنگی زیستی، بالا بردن تساوی حقوق اجتماعی و توسعه اقتصادی و نگهداری از منابع طبیعی به منظور استفاده در طراحی پارک‌ها و بام سبز از اهمیت بالایی برخودار است.

وی با تأکید بر ضرورت معماری پایدار، افزود: نقش بام‌ و دیوار سبز پایدار و سالم در رسیدن به طراحی پایدار قابل توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه