English

انتقاد امام جمعه رومشکان به عملکرد علی یاور عزیزپور؛

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از پشت میز مدیریت می کند

امام جمعه رومشکان در سخنانی، از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به شدت انتقاد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از پشت میز مدیریت می کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، حجت الاسلام فاطمی نیا امام جمعه رومشکان با انتقاد از عملکرد علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، گفت: آقای مدیرکل فکر کرده می شود با پشت میز نشینی آن هم در حوزه ورزش و جوانان مدیریت کرد.

امام جمعه رومشکان، افزود: عزیزپور نه تنها طی یکسال گذشته به رومشکان سفر نکرده بلکه نسبت به دو حوزه مهم ورزش و جوانان این شهر بی اعتنا است.

وی ادامه داد: اینکه مدیرکل پشت میز نشین نه به شهر رومشکان سفر می کند، نه ورزشکاران و جوانان فعال در هیات های ورزشی را به مسابقات و همایش های استان دعوت می کند و نه بودجه درخور توجهی به رومشکان اختصاص می دهد، نشان دهنده چیست ؟!.

سرانه فضای ورزشی رومشکان تاسف بار است

فاطمی نیا، تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی سرپوشیده در رومشکان 6 سانتیمتر و سرانه فضای ورزشی برای سالن های رو باز 22 سانتیمتر است. لذا مدیرکل ورزش و جوانان استان باید پاسخگو باشد که آیا این میزان سرانه در مقایسه با سایر شهرها یکسان است یا اختلافی فاحش دارد و تاسف بار است. البته باید گفت که رومشکان یکی از شهرهای کشور است که سرانه ورزشی آن از نرم کشوری و حتی استانی پائین تر است.

حل مشکل ورزش و جوانان رومشکان در دستور کار قرار گیرد

امام جمعه رومشکان با انتقاد از عملکرد ورزش و جوانان لرستان، هشدار داد و گفت: این میزها امانتی از سوی مردم به مسوولین است، لذا حل مشکلات حوزه ورزش و جوانان باید در دستور کار این اداره کل قرار گیرد و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان باید بداند با پشت میز نشینی، کارها پیش نخئاهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه