English

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد:

براساس وعده الهی پشت هر سختی پیروزی و فتح است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: براساس وعده الهی پشت هر سختی پیروزی و فتح است همانگونه که پیروزی دوران جنگ با گوهر درونی ایمان اتفاق افتاد و همچنان پیروزی نهایی با ملت مسلمان ایران است.

براساس وعده الهی پشت هر سختی پیروزی و فتح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم مهمانی لاله‌ها که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز ورق دیگری از دفتر پرافتخار ایران را ورق زدیم، برگ‌هایی که برای ما افتخار آفرین و آموزنده است.

وی گفت: یکی از عناصر خلق این پیروزی، ایمان رزمندگان است که از فرماندهی کل قوا سرچشمه می‌گرفت و با رزمندگان جوان و با طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی برای عملیات اقدام کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: هدف آنها شهادت بود و با پیروی از ارزش‌های بالای دین مجاهدت کردند و با این مجاهدت‌ها پیروز شدند، چرا که نیروی پیش‌رونده اعتقاد و ایمان عامل همه کارها می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن فاقد این نیروی پیش‌روندگی اعتقاد و ایمان است و از این ظرفیت بهره‌مند نیستند، خاطرنشان کرد:: در آن زمان امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد چون هر آنچه که طرح‌ریزی کرده بود و فرمان داده بودند برای رضای خداوند بود.

سردار رجبی تصریح کرد: این نشان از قدرت بسیج‌سازی امام راحل بود که جز رهبر معطم انقلاب اسلامی کسی در دنیا چنین قدرتی ندارد.

وی افزود: اندیشه اسلامی یک ظرفیت بزرگ و قدرت بازدارنده است، دشمنان امروز به این قدرت راهبردی نظام پی‌برده‌اند، همه نیروهای که باایمان هستند قدرت راهبردی نظام و مردم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: نیروهای بسیجی علاقه‌مند به شهادت در بطن نیروهای مسلح قرار دارند که این عنصری تعیین کننده در زمان جنگ و امروز است.

به گفته سردار رجبی، مقایسه جنگ‌افزارهای امروز ایران با دوران دفاع مقدس که قابل قیاس نیست و این خود ظرفیت بازدارنده‌ای است که موجب شده دشمن در برخورد با جمهوری اسلامی تعلل کنند، چرا که آنها از ملت ایران با ایمان و رهبری قدرتمند و بسیجیان باایمان ایران اسلامی می‌ترسند.

وی اذعان داشت: امروز نیز بسیجیانی داریم که همان روحیه رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس را دارند و همین از مولفه‌های قدرت ایران در برابر دشمنان بشمار می‌آیند.

سردار رجبی همچنین گفت: چون دشمن جوانان با ایمان و دشمن‌ نترسی‌های پی‌درپی و نهضت‌های آزادی‌بخش را می‌بیند دیگر جرأت عملیات علیه ما را ندارد.

وی یادآور شد: قدرتی که نهضت‌های آزادی‌ بخش اسلامی پیدا کرده‌اند به برکت دیدگاه رهبری و انقلاب اسلامی است، بدانید که نصرت‌های آن زمان امروز نیز پیش روی ملت است چرا که نهایت دشمن‌ستیزی، پیروزی است.

وی گفت: براساس وعده الهی پشت هر سختی پیروزی و فتح است همانگونه که پیروزی دوران جنگ با گوهر درونی ایمان اتفاق افتاد و همچنان پیروزی نهایی با ملت مسلمان ایران است.

فرمانده سپاه بیت المقدس افزود: دشمن از تمامی ظرفیت‌ها برای به زانو درآوردن نظام اسلامی استفاده می‌کند، اما در آینده پیروزهایی برای ملت ایران خواهد دید که موجب شکست آنهاست و همه اینها به برکت خون شهیدان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه