English

موسی دادی زاده سرخایی مطرح کرد؛

بد عهدی شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب/صد واحد آموزشی انشعاب آب و برق ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان: در شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان مصوب شد که شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب انشعاب آب و برق و فاضلاب مدرسه‌ها را تامین کنند اما هنوز صد واحد آموزشی انشعاب آب و برق ندارند.

بد عهدی شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب/صد واحد آموزشی انشعاب آب و برق ندارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: در همین جلسه مصوب شد که شرکت‌های توزیع برق و آب و فاضلاب انشعاب آب و برق و فاضلاب مدرسه‌ها را تامین کنند اما هنوز صد واحد آموزشی انشعاب آب و برق ندارند.

وی با بیان اینکه اولویت آموزش و پرورش در سال آینده اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اظهار کرد: ارتقای منزلت اجتماعی معلمان، جلب مشارکت ارکان مؤثر بخش عمومی و غیر دولتی در تعلیم و تربیت، توجه به ورزش و نشاط در مدارس و اهمیت به نشر مفاهیم قرآنی از شاخص‌های مهم سند بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: تنها اردوگاه دانش آموزی استان، اردوگاه سلمان فارسی سرخون بندرعباس است و اردوگاه دانش آموزی امام خمینی میناب نیمه فعال و اردوگاه‌های ساحلی هرمز و شهید مطهری رودان نیزغیرفعال است.

دادی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اردوگاه‌های دانش آموزی سلمان فارسی سرخون بندرعباس، امام خمینی میناب، شهید مطهری رودان و ساحلی هرمز نیازمند تامین اعتبار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه