English

معاون استاندار هرمزگان مطرح کرد:

کاربری مدارس در مناطق فاقد دانش آموز و پرترافیک شهری تغییر می کند

معاون استاندار هرمزگان گفت: تغییر کاربری مدارس در مناطق فاقد دانش آموز و نقاط پرتراکم و پرترافیک شهری و احداث مدارس به جای چنین مناطقی در مناطق مناسب، مدنظر شورای آموزش و پرورش است که در حال حاضر 10 مدرسه با چنین شرایطی در استان هرمزگان شناسایی شده است.

کاربری مدارس در مناطق فاقد دانش آموز و پرترافیک شهری تغییر می کند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از استانداری هرمزگان، علی رئوفی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تغییر کاربری فضاهای آموزشی نیازمند بررسی دقیق است، اظهار داشت: در هر منطقه که مدرسه‌ای تخریب می‌شود باید به جای آن مدرسه جدیدی ساخته شود.

وی ادامه داد: تغییر کاربری مدارس در مناطق فاقد دانش آموز و نقاط پرتراکم و پرترافیک شهری و احداث مدارس به جای چنین مناطقی در مناطق مناسب، مدنظر شورای آموزش و پرورش است که در حال حاضر 10 مدرسه با چنین شرایطی در استان هرمزگان شناسایی شده است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان افزود: این کار در مرحله کارشناسی است و نیازمند تحلیل بیشتر و برگزاری جلسات کارشناسی است تا به شکل مناسبی اجرایی شود.

رئوفی در بخش دیگری از سخنان خود توانمندسازی نیروی انسانی را رمز پیشرفت هر دستگاهی برشمرد و بیان داشت: این امر در آموزش و پرورش ضرورت بیشتری دارد و باید نسبت به ارائه آموزش‌های مناسب و افزایش توانمندی معلمان اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رشد و توسعه روزافزون علم و دانش، معلمین باید با شیوه‌های جدید آموزشی و تدریس دانش آموزان آشنایی پیدا کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بر این اساس و طبق نظر شورای آموزش و پرورش استان باید دوره‌های آموزشی در این راستا برای کارکنان و معلمان آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه