English

امیر دریادار دوم افشین تاشک؛

ناوگروه شصت‌و‌یکم نداجا به بندرعباس بازگشت

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش از پهلوگیری ناوگروه شصت‌و‌یکم نداجا در بندرعباس خبر داد.

ناوگروه شصت‌و‌یکم نداجا به بندرعباس بازگشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امیر دریادار دوم افشین تاشک گفت: شصت و یکمین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از ۶۷ روز دریانوردی و انجام ماموریت در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو گرفت.

وی ادامه داد: این ناوگروه متشکل از ناوشکن سبلان و ناو پشتیبانی بندرعباس با طی پنج هزار و صد مایل دریایی و بازدید از بنادر سلطان قابوس و صلاله عمان و شرکت در تمرین مشترک امداد و نجات دریایی ایران و عمان در بندرعباس پهلو گرفت.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش افزود: اعزام ۶۱ ناوگروه به دریا از سال ۸۷ تا امروز برای اجرای فرامین فرماندهی کل قوا، به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، دفاع از منافع کشور در آب‌های دور دست، اجرای آموزش‌های رسته‌ای برای ارتقا توان رزم در دریا و بررسی وضعیت گسترش نیرو‌های فرامنطقه‌ای است.

تاشک بیان کرد: یکی از مولفه‌های افزایش توان زرمی، ایجاد عمق راهبردی است که این دریانوردی‌ها باعث افزایش عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی اظهار کرد: ماموریت دریانوردی توسط کارکنان پرتلاش نیروی دریایی راهبردی ارتش، یکی از عوامل امنیت پایدار کشورمان در منطقه است.

به گزارش موج، شصت و دومین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر، ناو پشتیبانی لاوان و ناو پشتیبانی بوشهر برای انجام ماموریت دریانوردی، گشت‌های امنیتی و مقابله با دزدان دریایی طی روز‌های آینده عازم دریا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه