English

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج:

هیچ مدیری برای عدم کمک‌ به سرمایه‌گذاری مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج اظهار داشت: هیچ مدیری در کردستان برای کمک‌نکردن به صادرات و سرمایه‌گذاری مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد.

هیچ مدیری برای عدم کمک‌ به سرمایه‌گذاری مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سید کمال حسینی در نشست هم‌اندیشی راهکارهای رونق تولید در استان کردستان با حضور مسوولان اقتصادی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: امسال به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده و این انتخاب، انتخابی هوشمندانه است چرا که تولید ارتباط مستقیم با اقتصاد و معیشت مردم دارند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج خاطرنشان کرد: باید زمان را غنیمت بشماریم و به نحوی عمل کنیم که این شعار عملیاتی و همه به صورت ملموس از نتایج آن بهره‌مند شوند.

حسینی تصریح کرد: این دغدغه در بین مسوولان وجود دارد که به بخش خصوصی کمک کنند، اما وقتی پای درددل بخش خصوصی می‌نشینیم این رضایتمندی وجود ندارد.

وی ارائه راهبردهای لازم برای عملیاتی‌شدن رونق تولید یک ضرورت است و همه باید در حد توان در این راستا تلاش کنند لذا انتظار داریم که بیش از پیش به بخش خصوصی برای رسیدن به اهداف توجه شود.

حسینی تصریح کرد: با سیاست‌های امروز، رونق سرمایه‌گذاری، رونق تولید و حمایت از فعالین اقتصادی محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه طولانی‌شدن فرآیند کار، رشوه گرفتن و مسائل دیگر ضربات زیادی به اقتصاد ما وارد کرده است، گفت: نوسانات ارزی در کشور آسیب جدی را به  فعالین اقتصادی وارد کرده و اگر مسوولان نیز همراهی نکنند و فرایند کارها را تسریع نبخشند بیش از پیش به بخش خصوصی فشار وارد می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج عنوان کرد: پرداخت تسهیلات برای حمایت از فعالین اقتصادی به دلیل کندی و زمان‌بر بودن موجب آسیب‌های جدی به این بخش شده است.

حسینی گفت:‌ باید برای حفظ بنگاه‌های اقتصادی که با وجود تمام مشکلات هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند تلاش شود.

وی عنوان کرد: تا زمانی که آسودگی خاطر در بین سرمایه‌گذاران داخلی ایجاد نشود در بحث جذب سرمایه‌گذار خارج از استان موفق نخواهیم بود.

حسینی گفت: در کردستان کسی مخالف رونق سرمایه‌گذاری نیست و اگر با این وجود سرمایه‌گذاری اتفاق نمی‌افتد باید دنبال تغییر سیاست‌ها باشیم.

وی اذعان داشت: هیچ مدیری برای کمک‌نکردن به صادرات و سرمایه‌گذاری مورد مواخذه قرار نمی‌گیرد.

حسینی اضافه کرد: برای رونق تولید و سرمایه‌گذاری در استان باید از دستگاه‌های نظارتی، مدیران و بخش خصوصی دست به دست هم بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه