English

رئیس دادگستری پارس آباد ؛

۱۱۵ زندانی با کمک خیرین پارس آباد آزاد شدند

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد گفت: در سال گذشته با کمک خیرین ۱۱۵ نفر از زندان آزاد شدند که این افراد محکومین جرایم مالی غیر عمد بودند .

۱۱۵ زندانی با کمک خیرین پارس آباد  آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید عبداله طباطبایی در جشن بزرگ گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان پارس آباد که با حضور امام جمعه ، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب در تالار پذیرایی ارسباران  برگزار شده اظهار کرد:  خیرین با مساعدت و کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد دنیا و آخرت خود را تضمین می کنند

 وی افزود: هرچقدر در جشن گلریزان در پارس آباد از طرف خیرین مبالغی جمع آوری شود، ستاد دیه هم ۳ برابر آن  کمک خواهدکرد.

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد گفت:در سال گذشته تعداد ۱۱۵ زندانی جرائم  غیرعمد با مساعدت و کمک خیرین پارس آباد مغان  آزاد و به آغوش گرم خانواده یشان باز گشته اند.

طباطبایی ضمن  تشکر و قدردانی از حضور خیرین در جشن گلریزان خاطر نشان کرد: کمک به آزادی زاندنیان مالی و غیر عمد مختص به ماه مبارک رمضان و جشن گلریزان نیست و همشهریان و خیرین می توانند در طول سال با مراجعه به انجمن حمایت از زندانیان در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

مبلغ ۸۰ میلیون تومان تعهد پارس آباد مغان، ۲۰ میلیون تومان تعهد بخش اسلام آباد و مبلغ ۲۰ میلیون تومان بخش مغانسر در زمینه آزادی محکومین غیر عمد تعهد نمودندکه بخشی از آن نقداً پرداخت گردید.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل هئیت مدیره انجمن حمایت از زندانیان بصورت تمام وقت ودر تمامی روزهای هفته آماده خدمت به خانواده های زندانیان بوده و ساختمان انجمن واقع در روبروی دادگستری شهرستان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه