English

در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان فارس مطرح شد:

حمایت از ۵۰۰ دانش‌آموز و ۱۰۰دانشجوی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در سال تحصیلی جدید

در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان، حمایت از 500 دانش‌آموز و ۱۰۰دانشجوی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در سال تحصیلی جدید به تصویب رسید.

حمایت از 500 دانش‌آموز و ۱۰۰دانشجوی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز با حضور صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز، حجت الاسلام رجایی‌نسب معاون قضایی دادگستری فارس، عالیشوندی فرماندار شیراز، کشوری معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های فارس، محمدی مدیر زندان مرکزی شیراز سیاهپور مدیرکل راهداری و پایانه‌های مسافربری استان فارس، قربانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شیراز و اعضای هیأت مدیره و خیرین انجمن حمایت از زندانیان در دفتر دادستان عمومی و انقلاب شیراز برگزار شد.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان، در این جلسه به درآمدزایی پایدار برای خانواده زندانیان تأکید کرد و گفت: مسئله فرزندان و خانواده زندانیان و آسیب‌های وارده به آنان مسأله مهمی است و حمایت از آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: به همت خیرین اقدامات خوبی درجهت حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان انجام شده است اما به ابن اقدامات نباید بسنده کرد و با همت خیرین اقدامات گسترده‌تری در راستای اشتغال و درآمد پایدار باید انجام داد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به مکانی که برای جایگاه سوخت در نظر گرفته شده است گفت: در صورتی که این مکان از نظر ایمنی مورد تأیید اداره کل راهداری استان قرار گیرد می‌تواند درآمدزایی پایدار برای افراد زیرپوشش انجمن حمایت داشته باشد.

وی همچنین با پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان موافقت کرد و مقرر شد به ۵۰۰ دانش‌آموز و ۱۰۰دانشجوی زیرپوشش مبلغی در سال تحصیلی جدید پرداخت شود.

حجت السلام سید صدراله رجایی نسب معاون قضایی دادگستری فارس نیز گفت: با راه اندازی جایگاه سوخت و سرمایه گذاری در این بخش سرمایه قابل توجهی در اختیار انجمن حمایت قرار می گیرد که می تواند خانواده های زیادی را تحت پوشش قرار دهد.

محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیز گزارشی از وضعیت انجمن حمایت ارائه کرد و مشکلات خانواده زندانیان ناشی از تصادفات رانندگی بررسی شد و درخصوص پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و احداث جایگاه CNG در مجاورت شهرک آزمایش به منظور ایجاد درآمد پایدار برای خانواده زندانیان زیرپوشش انجمن حمایت تصمیم گیری شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه