English

انتشار اسامی دریافت کنندگان ۲۶۲ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در هرمزگان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از اعلام اسامی دریافت کنندگان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار در استان به منظور شفاف سازی خبر داد.

انتشار اسامی دریافت کنندگان 262 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیامرث برخورداری از اعلام اسامی دریافت کنندگان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار در هرمزگان به منظور شفاف سازی خبر داد.

 

وی در تشریح این خبر افزود: بنا به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه هیچ موضوع غیرشفافی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد و شفافیت مسیر بی بازگشت این وزارتخانه است، اسامی دریافت کنندگان تسهیلات کم بهره توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایر، به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تأیید کننده در وب سایت این اداره کل و همچنین وب سایت وزارتخانه منتشر شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: آمار پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر به تفکیک شهرستان‌های تابعه به صورت هفتگی در سایت این اداره کل بارگزاری می‌شود.

به گزارش موج، برای مشاهده اسامی دریافت کنندگان تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی هرمزگان به سایت اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی به نشانی hormozgan.mcls.gov.ir مراجعه کنید.

گفتنی است از محل پرداخت این تسهیلات تاکنون 262 میلیارد و 360 میلیون تومان  برای 1583 طرح پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه