English

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کردستان عنوان نمود:

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، معین توسعه‌ی محله حسن‌آباد

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کردستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بعنوان معین توسعه‌ی محله حسن‌آباد تعیین شد.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، معین توسعه‌ی محله حسن‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهرام نصراللهی زاده شامگاه امشب  در جریان بازدید از نمایشگاه مهارتهای زنان محله حسن‌آباد با تاکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت‌های اجتماع محور دفتر تسهیلگری حسن‌آباد، به تحلیل مسائل و مشکلات محله و وضعیت شاخص‌ها و سرانه‌های پایین محله طبق گزارشهای کارشناسی دفتر پرداخت.

 وی ، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان را معین توسعه‌ی حسن‌آباد و همکار دفتر تسهیلگری اعلام کرد  و بر توجه دفاتر به مطالبات اجتماعی مردم تاکید و توصیه نمود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کردستان تکمیل سوله ورزشی، تعمیر و راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه محلی، آسفالت مسیر دسترسی به درمانگاه محله و رفع مشکل کانال سر باز را اولویتهای پیگیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عنوان کرد و بر پیگیری مسائل دیگر طرح شده توسط دفتر تسهیلگری حسن‌آباد تاکید نمود.

راه‌اندازی و تجهیز پارک بازی کودکان

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان در جریان این بازدید  جمعیت کودکان  محله حسن‌آباد را  بیش از  3 هزار و 200  کودک نام برد و اظهار کرد:  امور اجتماعی استانداری در خصوص   تهیه وسایل بازی پارکی برای کودکان در راستای   غنی‌سازی اوقات فراغت و آموزشهای مرتبط آمادگی لازم را دارد.

فرانک قدسی تصریح کرد  : ضرورت دارد  شهرداری و دفتر تسهیلگری حسن‌آباد با شناسایی لکه زمینی جهت ایجاد پارک درون محله بخشی از مطالبات اجتماعی را پاسخ دهند.

 مدیر عامل دفتر تسهیلگری و توسعه حسن‌آباد با اشاره به اینکه حلقه‌های ارتباطی مابین دولت و ملت ضعیف است ضرورت توجه به ساختارهای میانی نظیر دفاتر تسهیلگری را مهم ارزیابی کرد.

جبار طهماسبی مداخلات کارشناسان دفتر تسهیلگری حسن‌آباد را از جنس مداخلات اجتماع محور دانست که با دو نقش نظارتی و حمایتی سمن‌ها اشتراک دارد.

وی 8 اولویت نیازهای محلی که به صورت کارشناسی احصا‌شده است را  وضعیت نامناسب سرانه فضای ورزشی،  وضعیت نامناسب سرانه کاربری فرهنگی،  وضعیت آرمستان محله،  نبود آب لوله کشی در بیش از 271  کاربری فعال، وضعیت نامطلوب آسفالت معابر،  دسترسی نامناسب به درمانگاه ناحیه،  مشکلات سامانه دفع و جمع‌آوری فاضلاب و  نبود فضای سبز اعلام  و ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است طی این بازدید سالن اجتماعات دفتر تسهیلگری و توسعه محلی حسن‌آباد با حضور  بهرام نصراللهی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، فرانک قدسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان  و فعالان محلی افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه