English

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

میزبانی والیبال بهترین فرصت برای شناساندن اردبیل به جهان است

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: میزبانی والیبال لیگ ملت های جهان بهترین فرصت برای شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل به جهان است.

میزبانی والیبال بهترین فرصت برای شناساندن اردبیل به جهان است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جعفر سطوتی در جلسه کمیته فرهنگی داوطلبین ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان بااشاره به اینکه میزبانی والیبال لیگ ملت های جهان بهترین فرصت برای شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل به جهان است افزود: اردبیل باید قدراین فرصت را بداند و تمام مسیولان و نهاد درتلاش معرفی اردبیل و جذب گردشگر دراین مسابقات باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بااشاره به اینکه باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد هم در این میزبانی بهره ببریم ادامه داد: سازمان های مردم نهاد هم می توانند دراین میزبانی کمک یار اداره کل ورزش و جوانان باشند.

سطوتی با بیان اینکه توسعه صرفا کمّی سمن‌ها مدنظر نیست، افزود: افزایش سمن‌ها بدون توجه به توسعه کیفی فعالیت‌ها منجر به ایجاد اخلال در ارتقای مشارکت و افزایش بهره‌وری سازمان‌های مدنظر شده و در ادامه به کاهش ماندگاری در صحنه و یا افت تاثیرگذاری در شاخص‌های مورد نظر خواهد شد.

وی در پایان ورزش را فرصت مغتنمی برای افزایش تعامل و تبادلات بین‌المللی و توجه به گفتگوی بین ملت‌ها معرفی کرد و افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی می‌توان این شاخص‌ها را توسعه داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه