English

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان خبر داد

آغاز نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان درسال ۹۸ / افزوده شدن ۷۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: امسال 70 دستگاه اتوبوس و‌مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی در اصفهان افزوده می شود.

آغاز نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان درسال 98 / افزوده شدن 70 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قدرت افتخاری در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از برنامه های شرکت واحد اتوبوسرانی تزریق مینی بوس به ناوگان است، بیان داشت: امسال حداقل 70 دستگاه اتوبوس و‌مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی در اصفهان افزوده می شود.

وی افزود: هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس بی آرتی حدود 150 میلیارد ریال است  در صورتیکه در سال ۹۵ بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان بوده است و با این شرایط اقتصادی در حال حاضر چاره ای جز بازسازی اتوبوس های فرسوده نداریم.

افتخاری گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و یا در حال بازسازی هستند.

وی ادامه داد: 50 دستگاه اتوبوس دیزل تا پایان تابستان امسال  و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس نیز تا پایان سال بازسازی و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شوند.

افتخاری اظهار داشت: در گذشته 430 دستگاه اتوبوس با عمری بین 5 تا 10 سال متوقف شده بود که با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم  یک سوم اتوبوس ها را بازسازی کنیم.

اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو سه نیز تا پایان سال جاری به ناوگان اتوبوسرانی در اصفهان اضافه می شود.

افتخاری اضافه کرد: همچنین امسال در تابستان ۳۵ دستگاه مینی بوس جدید که هرکدام دارای ظرفیت ۲۱ نفر نشسته و ۲۰ نفر ایستاده است، به ناوگان  حمل و نقل شهر اصفهان افزوده می شود.

وی گفت : در حال حضر روزانه 550 هزار مسافر توسط شرکت اتوبوسرانی اصفهان جابه جا می شوند و کاهش زمان انتظار مسافر از متوسط 15 دقیقه به 12 دقیقه رسیده است که امیدواریم این زمان در آینده به 10 دقیقه کاهش یابد.

افتخاری تصریح کرد: 5 پایانه درون شهری به زودی در اصفهان آغاز به کار می کنند که عملیات عمرانی سه پایانه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به راه اندازی دو پایانه کاوه و صمدیه گفت: راه اندازی این دو پایانه موجب کاهش توقف اتوبوس‌ها در حاشیه خیابان ها  می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه