English

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

زنان اردبیلی از لحاظ چاقی رتبه نخست کشور را دارند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت:طبق آمار به دست آمده زنان اردبیلی از لحاظ چاقی رتبه یک کشوری را دارند و در این زمینه نیازمند اطلاع‌رسانی‌های همه‌جانبه هستیم.

زنان اردبیلی از لحاظ چاقی رتبه نخست کشور را دارند

 به گزارش خبرگزاری اردبیل شفیع شفیعی امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد:طبق آمار به دست آمده زنان اردبیلی از لحاظ چاقی رتبه یک کشوری را دارند و  در این زمینه نیازمند اطلاع‌رسانی‌های همه‌جانبه هستیم و به طور مشترک زنان و مردان در رتبه سوم چاقی قرار دارند که این امر یک مسئله تاسف‌برانگیز است و با توجه به این که بسیاری از بیماری‌ها از این مورد نشات می‌گیرد باید فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه انجام شود.

وی افزود: تلاش برای فرهنگ‌سازی نسبت به ترویج برنامه‌های مناسب برای استفاده از تغذیه مناسب و ورزش در بین مردم برای کاهش بیماری‌های غیرواگیردار یک اقدام مهم و اساسی در حال حاضر است که باید در این زمینه اطلاع رسانی‌های مناسب و اساسی مبنای کار قرار گیرد تا اهداف خود را در این زمینه عملا محقق کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به این که افزایش تعداد زاد و ولد و فرهنگ‌سازی در این زمینه برای برقراری جمعیت جوان یک امر مهم و اساسی است گفت: در این زمینه با توجه به برنامه‌ریزی‌های مهم و اساسی درصدد هستیم تا به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

هم‌اکنون به سمت سالمندی پیش می‌رویم

  شفیعی بیان کرد:با توجه به این که هم‌اکنون به سمت سالمندی پیش می‌رویم باید از هم‌اکنون در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم و با مدیریت ویژه و اساسی از تبعات منفی این مسئله جلوگیری به عمل آوریم.

وی با اشاره به این که نرخ باروری در جامعه نیازمند افزایش است بیان کرد: باید با استفاده از ابزارهای مناسب و اساسی و هشدارهای لازم در این زمینه به اهداف خود دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را احصا و در راستای برنامه‌ریزی در این زمینه اقدامات مناسب انجام دهیم که این موضوع برای ما یک اولویت مهم است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه