English

پورمجاهد در مجمع عمومی روابط عمومی های استان همدان؛

هر ۳ ماه گزارشی اقتصادی ارائه خواهد شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری همدان در در مجمع عمومی روابط عمومی های استان همدان از ارائه گزارش اقتصادی استان همدان در هر سه ماه خبر داد.

هر 3 ماه گزارشی اقتصادی ارائه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد ، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری همدان در مجمع عمومی روابط عمومی های استان همدان که به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل هتل کتیبه برگزار شد ضمن اشاره به اینکه مدیران کانال های فضای مجازی نباید به جلسات دعوت شوند، گفت: با مدیریت، همراهی و همدلی که بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها وجود دارد استانی بدون حاشیه و بدون چالش در کشور هستیم.

 ظاهر پورمجاهد ، ضمن تبریک این روز به همه فعالین عرضه ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: باید همه بدانند نقدها و مواردی که از سوی رسانه ها و کارمندان و مدیران مطرح می‌شود از سر دلسوزی برای مردم است و قصد مانع تراشی و هدررفت منابع وجود ندارد.

وی با اشاره به جایگاه بالای استان همدان در رتبه بندی روابط عمومی دستگاه های استان در کشور ادامه داد: در ارزیابی ها براساس تلاش روابط عمومی های استان ما رتبه های برتر کشور را داریم و دستگاه های استان در این زمینه توانسته اند خوش بدرخشند.

وی با تاکید بر وجود برخی مشکلات در جامعه اظهار کرد: باید برادرانه مشکلات را با یکدیگر مطرح کنیم تا ایرادات کار رفع شود؛ امروز فصل باهم بودن و فصل جهادگرانه کار کردن است و باید در هرجایگاهی تلاش کنیم تا در کار خود بهترین باشیم ونقش روابط عمومی ها در این خصوص نقش برجسته ای است.

پورمجاهد از تمامی مدیران خواست اقدامات خود را همسو با برنامه های استان و در جهت همگرایی پیش برند و گفت: چند سال است نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری با شعارهای اقتصادی بوده که نشان دهنده اهمیت این موضوع بوده و دشمن اقتصاد کشور را نشانه رفته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به تدوین  برنامه سه ساله استان افزود:  هر سه ماه گزارشی از فعالیت های اقتصادی استان ارائه خواهیم داد تا مردم نیز در جریان روند فعالیت های اقتصادی استان قرار گیرند.

پورمجاهد در پایان یادآور شد:  سند اشتغال استان تصویب شده و سالانه بیش از ۲۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد و  امیدواریم همه دست به دست هم دهیم تا ایثارگرانه آن را به ثمر برسانیم.

 ظاهر پورمجاهد ، ضمن تبریک این روز به همه فعالین عرضه ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: باید همه بدانند نقدها و مواردی که از سوی رسانه ها و کارمندان و مدیران مطرح می‌شود از سر دلسوزی برای مردم است و قصد مانع تراشی و هدررفت منابع وجود ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه