English

سیدحسن فاضلیان:

وصیت امام خمینی (ره) برای تمام اقشار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به استثنایی بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به دلیل واقع شدن در ماه رمضان، وصیت امام(ره) را دربرگیرنده تمام اقشار دانست.

وصیت امام خمینی (ره) برای تمام اقشار است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلیان سه شنبه 24 اردیبهشت درسومین نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد استان همدان، با بیان اینکه 15 خرداد اثر امام راحل(ره) و روز جهانی قدس یادگار ایشان است، اظهار کرد: 14 خرداد امسال به لحاظ واقع شدن در ماه مبارک رمضان و سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) استثنایی است و باید به صورت دقیق برنامه ریزی و اجرا شود.   

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اطراف میدان انقلاب، میدان مینی برای حفاظت از آن کاشتند و آن میدان مین، وصیت نامه امام راحل است، افزود: گروه و قشری وجود ندارد که امام خمینی(ره) برای آنها وصیتی نداشته باشد همچنین وصیت نامه ایشان چندین سال است که به عنوان واحد درسی در دانشگاه ها تدریس می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امام با همه بزرگی و عظمت برای ایران و جهان شناخته شده نیست، عنوان کرد: چهلمین روز شهادت مصطفی قاسمی نیز با این ایام مقارن شده و نباید تحت الشعاع دیگر برنامه ها قرار گیرد.

فاضلیان با بیان اینکه مراسم چهلمین روز شهادت مصطفی قاسمی و ویژه برنامه قیام 15 خرداد بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، گفت: راهپیمایی روز قدس رأس ساعت 11 از میدان امام(ره) آغاز و به حسینیه امام خمینی(ره) ختم می شود و حاجی بابایی، نماینده همدان در مجلس سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سخنران روز قدس باید  به تشریح و تبیین اهداف و وقایع روز قدس وعلت راهپیمایی اعتراض آمیز علیه رژیم صهیونیستی و اشغال فلسطین برای جوانان بپردازد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها، ارگان ها و اقشار مختلف به ویژه دانشگاهیان باید در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه متن وصیت نامه امام(ره) سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: ویژه برنامه 14 خرداد همزمان با جزءخوانی قرآن کریم در حسینیه امام خمینی(ره) همراه با عزاداری، مداحی و توزیع 5 هزار وعده افطاری و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان  همدان اجرا می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه