English

رئیس گروه ورزش بانوان اردبیل:

جشنواره دختران خورشید در اردبیل برگزار می شود

رئیس گروه ورزش بانوان استان اردبیل گفت: جشنواره دختران خورشید(پیرامید) باهدف تقویت روحیه نشاط اجتماعی در دوسطح شهرستانی و استانی برگزار می شود.

جشنواره دختران خورشید در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مژگان سلطانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره دختران خورشید(پیرامید) باهدف تقویت روحیه نشاط اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت سالم و نهادینه سازی ورزش در بین دختران نوجوان در دو سطح شهرستانی و استانی برگزار و نفرات برتر استانی به مسابقات منطقه ایی و کشوری راه پیدا می کنند.

وی افزود: جشنواره دختران خورشید درواقع برگرفته از اجرای هماهنگ حرکات افراد با ضرب آهنگ و استفاده از شیوه های گروهی و ترتیبی در خصوص توضیح طرح ها ( حرکات نمایشی ورزشی) است که این جشنواره ابتدا در سطح شهرستان ها اجرا و نفرات برتر به سطح استان راه پیدا کرده و منتخبین استان هم به مرحله منطقه رفته و در صورت کسب مقام به مرحله کشوری می روند .

رئیس گروه ورزش بانوان استان اردبیل بااشاره به اینکه تیم های منتخب منطقه ایی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند ادامه داد : مرحله استانی باید تا تیرماه تمام شود و مرحله منطقه ای مهرماه برگزار و مرحله کشوری هم در دهه فجر اجرا می شود.

سلطانی افزود: اعضا تیم ها بین 20 تا50 باید باشد که این جشنواره زیر نظر معاونت ورزش بانوان وزرات ورزش و جوانان در رده سنی زیر 15 سال همه ساله اجرا می شود.

وی گفت : استان اردبیل سال گذشته در مرحله منطقه ایی که در تبریز برگزار شد موفق به کسب مقام سومی شد ولی متاسفانه به مرحله کشوری نتوانست راه پیدا کند .

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : داوری ها براساس زیبایی و جذابیت طرح های اجرایی ( فرم و شکل هایی که درطول برنامه حرکات روی آن ها اجرا می شود) ، زیبایی و جذابیت نوع حرکات افراد تیم ، هماهنگی تیم و افراد در اجرای حرکات ، اجرای هماهنگ حرکات با ضرب آهنگ و تناسب فرم و رنگبندی ( زیبایی لباس با طرح و حرکات تیم) خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه