English

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خبر داد:

اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی بلوار ۲۴ متری دگایران در سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از انجام عملیات هدایت آبهای سطحی بلوار 24 متر دگایران با لوله کاروگیت 800به منظور رفع آبگرفتگی مسیر خبر داد و عنوان کرد: عملیات هدایت آبهای سطحی به منظور هدایت آبهای ناشی از بارندگی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه اجرا شد.

اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی بلوار 24 متری دگایران در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فواد کریمی در جمع خبرنگاران از انجام عملیات هدایت آبهای سطحی بلوار 24متری دگایران خبر داد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و سیستم زهکشی رواناب ها در راستای جلوگیری از آبگرفتگی تاثیر گذار است.

 کریمی گفت: هدایت و جمع آوری آبهای سطحی یکی از  برنامه های مهم مدیریت شهری در  سطح شهر است که این شهرداری با جدیت تمام در راستای رفع مشکلات آبگرفتگی معابر در حال اجرای آن است.

وی گفت : یکی از نقاطی که در باراندگی های اخیر شاهد آبگرفتگی بودیم بلوار 24 متری دگایران بود.

 کریمی عنوان کرد: آب حاصل از باراندگی در شهرک پردیس وارد دگایران وسپس وارد بلوار 24 متری دگایران می شود و به دلیل اینکه لوله هدایت آب سطحی در این مسیر گنجایش خروج آب را نداشت باعث آبگرفتگی در این بلوار می شد.

وی از انجام عملیات هدایت آبهای سطحی بلوار 24 متر دگایران به منظور رفع آبگرفتگی مسیر خبر داد و عنوان کرد: عملیات هدایت آبهای سطحی به منظور کنترل سیلاب، هدایت آبهای ناشی از بارندگی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه انجام شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: عملیات لوله گذاری با لوله کاروگیت سایز 800 به طول 80 متر جهت خروجی آب که حاصل خروجی به سطح 1400 رسید و برای یک قسمت خروجی سطح آسفالت کانیوا در نظر گرفته شد.

کریمی افزود: تخریب آسفالت، پی کنی، خاکبرداری، بتن ریزی و ایجاد غلاف روی لوله ها، خاکریزی بامصالح بیس، شیست کوهی، ایجاد منهول و حوضچه و رسوبگیری در طول مسیر واجرای جدول کتابی وخوابیده در رفیوژه وسط  بلوار از جمله اقدامات انجام شده جهت هدایت آب های سطحی در  بلوار 24 متری دگایران بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه