English

در گفتگو با موج مطرح شد؛

خسارت هزار و ۳۰ میلیارد تومانی به راه های لرستان / آبفار لرستان به قانون ایمنی راه ها توجه نمی کند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از خسارت هزار و 30 میلیارد تومانی به راه های این استان خبر داد و از عدم توجه آبفار به قانون ایمنی راه ها انتقاد کرد.

خسارت هزار و 30 میلیارد تومانی به راه های لرستان / آبفار لرستان به قانون ایمنی راه ها توجه نمی کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: سیل، هزار و 30 میلیارد تومان خسارت به راه های لرستان وارد کرده است.

وی، تصریح کرد: این خسارات به راه های اصلی، فرعی و روستایی وارد شده و حجم ریالی آن، 11 هزار و 300 میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: سیل بیش از 600 دستگاه پل در استان آسیب جدی دیده و 206 دستگاه پل نیز به طور کامل تخریب شده که تاکنون پل های فلزی خرپایی دوآب، چم شهران، زورانتل و زیودار نصب شده و پل های کلات زیودار و حیات الغیب در دست اقدام هستند.

تاکنون اعتبار مورد نیاز ابلاغ نشده است

شرفی، گفت: در صورت تامین اعتبار اقدامات لازم و موثر جهت ترمیم و بهسازی راهها انجام خواهد شد اما تاکنون اعتبارات مورد نیاز به استان ابلاغ نشده است.

شرکت آبفار لرستان به قانون ایمنی راه ها توجه نمی کند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی بدون توجه به ماده 17 قانون ایمنی راه ها و راه آهن و بدون کسب مجوز از اداره کل راهداری لرستان نسبت به حفاری و لوله گذاری در حریم قانونی راهها اقدام کرده که این امر علاوه بر اینکه باعث تجاوز به حریم راه و آسیب جدی به جسم راه شده در هنگام بازگشایی مسیرها نیز ناگزیر به تاسیسات آنها خسارت وارد می کند.

وی گفت: انتظار می رود مسئولان و کارکنان شرکت آبفار لرستان با استناد و احترام به قانون ایمنی راهها نسبت به رعایت ایمنی و کسب مجوز از این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، یادآور شد: با استناد به مصوبه هیات وزیران در تاریخ 81/11/26 تمام دستگاه های متولی امور زیربنایی باید تاسیسات خود را خارج از حریم جاده ها عبور دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه