English

معاون عمرانی استاندار لرستان در جلسه با تشکل‌های زیست محیطی خرم‌آباد:

برخی فعالان حوزه‌ محیط زیست لرستان شرح وظایف خود را نمی‌دانند/باید به اختلافات پایان داد

احمد مرادپور در نشست با اعضای تشکل‌های زیست محیطی خرم‌آباد، گفت: متاسفانه برخی فعالان این حوزه به شرح وظایف خود اشراف ندارند که این مهم باعث دخالت آنان در امور دولتی می‌شود.

برخی فعالان حوزه‌ محیط زیست لرستان شرح وظایف خود را نمی‌دانند/باید به اختلافات پایان داد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در نشست با برخی اعضای تشکل‌های زیست محیطی خرم‌آباد که در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی فعالان حوزه محیط زیست در استان شرح وظایف خود را آنگونه که باید و شاید نمی‌دانند که این مهم باعث دخالت آنان در امور دولتی و تصمیم‌گیری شده و می‌شود.

احمد مرادپور، افزود: اعضای تشکل‌ها و انجمن‌های زیست محیطی باید باهم و در کنار محیط‌بانان اداره کل حفاظت محیط زیست تلاش کنند تا این ظرفیت مردمی تاثیر شگرفی بر زیست بوم لرستان داشته باشد، لذا هرگونه اختلاف افکنی در این حوزه به ضرر محیط زیست و منابع خدادادی و در نتیجه خود ما مردم استان خواهد بود.

مهرداد فتحی بیرانوند تشکل های زیست محیطی خرم آباد

وی، تاکید کرد: در 40 سال عمر انقلاب اسلامی، مردم همواره نشان داده‌اند که کیلومتر‌ها از مسوولین پیش‌تر هستند، لذا تشکل‌های زیست محیطی نباید به گونه‌ای عمل کنند که احساس شود حدود وظایف قانونی خود را نمی دانند.

مرادپور، گفت: در صورتی که فعالیت فعالان حوزه محیط زیست بر اساس قانون تعریف و به آن عمل شود کارها به سرانجام می رسند، و اگر چنین نباشد حتماً مسائل و مشکلاتی به وجود می‌آید، لذا باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و به فکر آبادانی استان باشیم.

احمد مرادپور تشکل های زیست محیطی

معاون عمرانی استانداری لرستان همچنین ضمن پاسخ به برخی مطالبات انجمن‌های زیست محیطی، تصریح کرد: ما تاکید کردیم که همه پروژه‌های عمرانی و صنعتی استان پیوست محیط زیستی داشته باشند، خوشبختانه اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و جناب آقای فتحی بیرانوند نیز در این زمینه سخت‌گیری و حساسیت ویژه‌ای دارند که قابل تقدیر است.

گفتنی است عصر دیروز، نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با روسا و اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های زیست محیطی شهرستان خرم‌آباد با حضور جمعی از فعالان زیست محیطی شناسنامه‌دار و باسابقه و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه