English

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خبر داد:

نامگذاری خیابان های سنندج از طریق GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ، از نام گذاری معابر و خیابان های سطح شهر با استفاده از نرم افزار GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی خبر داد.

نامگذاری خیابان های سنندج از طریق GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شرمین شریفی در جمع خبرنگاران از نام گذاری معابر و خیابان های سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: نام گذاری معابر و خیابان ها به منظور سهولت در دسترسی شهروندان و رعایت حقوق آنان با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در دستور کار این سازمان قرار گرفت .

وی افزود: سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS یک سیستم گسترده کامپیوتری برای مدیریت تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه، تحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی (مکانی) را دارد .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: دسترسی سریع و طبقه بندی اطلاعات مربوط به هر نقطه از سطح شهر در راستای تسهیل نام گذاری و اطلاعات معابر، میادین، کوچه ها و خیابان های سطح شهر و نواحی منفصل شهری از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است .

شریفی از اجرای طرح نام گذاری معابر و خیابان های سطح شهر با استفاده از نرم افزار GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی خبر داد و بیان کرد: منطقه بندی سطح شهر در راستای بهبود اوضاع هر قسمت از شهر از لحاظ تجهیزات، فضاهای سبز، نقاط ترافیکی و مناطق مهم گردشگری، تاریخی و تفرجگاه ها و همچنین هماهنگ کردن و یکسان سازی تابلوهای محلات و معابر از دیگر اهداف اجرای این طرح است .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک با اتمام این پروژه اطلاعات جغرافیایی سطح شهر در دسترس تمامی ادارات و ارگان ها قرار داده خواهد شد و تابلوهای نیز در کلیه معابر و خیابانهای اصلی و فرعی نصب خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه