English

مدیرکل استاندارد همدان:

طرح بازرسی و کیفیت سنجی کالاهای پرمصرف تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

مدیرکل استاندارد همدان از ادامه طرح بازرسی و کیفیت سنجی کالاهای پرمصرف مانند فرآورده های لبنی، انواع روغن های خوراکی، خرما و زولبیا و بامیه تا پایان ماه رمضان خبر داد.

طرح بازرسی و کیفیت سنجی کالاهای پرمصرف تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد مددی اظهار داشت: از هفته گذشته طرح بازرسی و کیفیت سنجی کالاهای پرمصرف ماه رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی با بیان تاکنون یک هزار بازرسی از شبکه توزیع سراسر استان انجام شده است، افزود: در این بازرسی ها از 150 محصول نمونه هایی خریداری و برای ارزیابی به آزمایشگاه های تخصصی استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل استاندارد همدان خاطرنشان کرد: کالاهایی که در این طرح کیفیت سنجی می شوند مشمول استاندارد اجباری هستند و هرگونه نبود انطباق با موازین استاندارد، تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

مددی، فرآورده های لبنی، انواع روغن های خوراکی، خرما و زولبیا و بامیه را برخی از اقلام اولویت دار در این طرح اعلام کرد و گفت: ارزیابی کیفیت کالاها از وظایف استاندارد در حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

بر اساس آخرین آمار 660 واحد صنعتی و خدماتی تحت پوشش استاندارد استان همدان قرار دارند که در این صنایع 880 کالای مشمول استاندارد اجباری تولید می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه