English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد

پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان اصفهانی در سال ۹۷

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته ۱۲۲ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان اصفهانی پرداخت شد.

پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان  اصفهانی در سال 97

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهرام سوادکوهی بیان کرد: کمیته امداد 122 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در سال ۹۷ برای ایجاد ۷۰۶۱ شغل به مددجویان و نیازمندان مستعد پرداخت کرد.

وی بابیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی در سال ۹۷ توسط جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اجراشده است، خاطرنشان کرد: ۱۲۲ میلیارد تومان وام اشتغال برای راه‌اندازی این طرح‌ها به مددجویان و نیازمندان مستعد پرداخت‌شده است که این میزان وام منجر به ایجاد ۷۰۶۱ شغل جدید در استان شد.

سوادکوهی بابیان اینکه فعالیت‌های این نهاد برای ایجاد اشتغال به پرداخت وام محدود نمی‌شود، تصریح کرد: کمک به حرفه‌آموزی مددجویان، تعامل با کارفرمایان، کارآفرینان و صاحبان صنایع در کنار فعالیت‌های کاریابی از دیگر خدمات عمده کمیته امداد اصفهان برای توانمندی جامعه تحت حمایت است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با یادآوری اینکه این نهاد تثبیت‌کننده فقر نیست، تأکید کرد: ایجاد اشتغال و توانمندی جامعه نیازمندان تحت حمایت از برنامه‌های محوری کمیته امداد استان اصفهان است و به‌جز سالمندان و افرادی که توانایی کار کردن ندارند، مابقی مددجویان به سمت اشتغال و خودکفایی هدایت می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه