English

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان:

عملیات بازسازی و مرمت پل کشکان آغاز شد/ سیل، صنعت گردشگری لرستان را با چالش روبرو کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از آغاز عملیات بازسازی و مرمت پل تاریخی کشکان خبر داد و گفت: سیل فروردین ماه 98، صنعت گردشگری لرستان را با چالش روبرو کرد.

عملیات بازسازی و مرمت پل کشکان آغاز شد/ سیل، صنعت گردشگری لرستان را با چالش روبرو کرد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سید امین قاسمی، گفت: در سیل لرستان، متاسفانه بخشی از پل کشکان تخریب شد که عملیات مرمت و بازسازی آن آغاز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، افزود: اگر چه سیل ویرانگر فروردین ماه خسارت 150 میلیارد ریالی به صنعت گردشگری و 550 ملیارد ریال به آثار تاریخی لرستان وارد کرد اما هزینه مرمت پل کشکان از محل منابع اداره کل میراث فرهنگی در حال تامین است.

وی، ادامه داد: حدود 70 میلیارد ریال نیز خسارت ناشی از سیل به صنایع دستی لرستان بوده که مجموع خسارات، صنعت گردشگری و صنایع دستی را با چالش مواجه کرده که امیدواریم این خسارات جبران گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان، گفت: کنسلی هتل ها و اقامتگاه ها، عدم جذب توریست خارجی و داخلی توسط آژانس های مسافرتی استان در جریان سیل فروردین ماه نیز چالشی بود که در پی وقوع سیل حادث شد که امیدواریم با همت و تلاش همه دلسوزان و بهره مندی از ظرفیت های استان این کمبود در سال آینده جبران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه