English

ماجرای یک استعفا؛

شوخی مدیرکل میراث فرهنگی لرستان کارساز شد

سید امین قاسمی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موج، ضمن تکذیب ادعای برخی از رسانه‌ها مبنی بر استعفای خود، از تخصیص بخشی از اعتبارات حوزه گردشگری لرستان خبر داد.

شوخی مدیرکل میراث فرهنگی لرستان کارساز شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری موج، ماجرای استعفای خود را تکذیب و تشریح کرد.

سید امین قاسمی، گفت: متاسفانه برخی بداخلاقی‌ها باعث شد تا شوخی من با معاون عمرانی استاندار لرستان به یک داستان بدل شود البته به لطف خدا این شوخی برکاتی برای توسعه گردشگری به همراه داشت چراکه به لطف استاندار محترم، رئیس محترم مدیریت و برنامه‌ریزی استان، منابعی جهت این امر تخصیص پیدا کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، ادامه داد: پس از جلسه کارگروه خدمات سفر بنده به جناب آقای دکتر مرادپور معاون محترم عمرانی استانداری لرستان گفتم که ما با نبود بودجه مواجه هستیم و نیاز است تا در برنامه‌های برنامه‌ریزی شده همراهی کنند، ایشان با خنده همیشگی گفت که اگر اعتباری تخصیص پیدا نکرد استعفا کن، من هم صحبت ایشان را با لبخند تایید و تکرار کردم، همین کافی بود تا در فضای مجازی جار بزنند که قاسمی استعفا کرد.

بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به حوزه گردشگری لرستان اختصاص یافت

وی، تصریح کرد: خوشبختانه همین شایعه باعث شد تا مبلغی معادل 6 میلیارد ریال جهت طرح پل معلق دره خزینه تخصیص پیدا کند و برای اجرای طرح جامع گردشگری نیز 270 میلیون تومان در نظر گرفته شود که با مبلغ 225 میلیون تومانی که برای طرح‌های مطالعاتی و زیرساختی اختصاص یافت، مجموع اعتبارات تخصیصی داستانک استعفای بنده حدود یک میلیارد 100 میلیون تومان برکت بودجه‌ای داشت.

محور توسعه لرستان، گردشگری است

قاسمی، گفت: محور توسعه استان لرستان، گردشگری است، لذا همه باید پای کار بیایند تا این حوزه را قدرتمند کنیم. به طور نمونه اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و منابع طبیعی می‌توانند در این حوزه، یار و همراه گردشگری لرستان باشند.

وی، ادامه داد: مثلاً در دریاچه گهر باید کارشناسان محیط زیست به ما اعلام کنند در چه مکان‌هایی می‌توان کمپ موقت زد، یا اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هم در این خصوص پای کار باشد، بی‌تردید آن وقت خروجی این همکاری، توسعه نسبی گردشگری لرستان را به همراه خواهد داشت و این یعنی نگاه گردشگری سایر دستگاه‌های اجرایی استان.

سید امین قاسمی، تاکید کرد: گردشگری، درآمدی مانند شرکت نفت یا مخابرات ندارد که هزینه کند، لذا باید در تقویت این حوزه از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که در نوروز سال جاری اقدامات خوبی در این بخش انجام اما بی‌شک این اقدامات کافی نبوده و نیست.

از استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان تشکر می‌کنم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: به هر حال، شوخی استعفا شوخی خوبی بود و باعث شد تا اعتباراتی تخصیص یابد، علی ایحال از مساعدت و پیگیری دکتر خادمی استاندار لرستان و دکتر چگنی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تخصیص این اعتبارات تقدیر و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • اسدی

    بی شرف ترین مدیر میراث فرهنگی در تاریخ استان لرستان دارای سادیسم کارمند آزاری

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه