English

محمدعلــی گرزین به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در دبیرستان شهدای دانش آموز مطرح کرد:

افزایش بکارگیری بستر اینترنت در فضاهای آموزشی

مدیر مخابرات منطقه همدان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور در دبیرستان شهدای دانش آموز همدان ضمن اشاره به مباحث آموزشی، عملکرد کارکنان و شفافیت در رفتار به افزایش بکارگیری بستر اینترنت در فضاهای آموزشی تاکید کرد.

افزایش بکارگیری بستر اینترنت در فضاهای آموزشی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدعلــی گرزین ، مدیر مخابرات منطقه همدان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور در دبیرستان شهدای دانش آموز همدان در بین دانش آموزان و معلمان این دبیرستان حاضر شد.

هفته معلم 2

گرامیداشت هفته معلم در دبیرستان شهدای دانش آموز

گرزین ضمن گرامیداشت هفته معلم و عرض تبریک به معلمان این دبیرستان، اظهار داشت: فاصله بین مدیریت و کارکنان یکی از موانعی است که در مسیر توسعه وجود دارد و این فاصله با آموزش ها و رعایت مواردی بایستی حذف شود.

وی بیان کرد: والدین خود بایستی در خانواده به عنوان الگوی رفتاری قرار گیرند وعملکردشان دارای شفافیت باشد و اگر فرزند خود را از اموری نهی کردند از سوی فرزندان شکل عملی و باورپذیر به خود گیرد.

هفته معلم 1

مدیر مخابرات منطقه همدان مطرح کرد: بایستی در ارتباط با یکدیگر قدرشناسی لازم را لحاظ کنیم و در انجام اموری که به عهده می گیریم مسئولیت پذیر باشیم.

گرزین در دبیرستان شهدای دانش آموز ضمن اشاره به هفته معلم و گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: می توان از بستر اینترنت در مباحث مرتبط به آموزش بهره برد و بایستی در فضای اینترنت حرف برای گفتن داشته باشیم.

گرزین با اشاره به اینکه ممکن است تا 10 سال آینده هیچ سیم کارتی وجود نداشته باشد و از بازار حذف شود، عنوان کرد: با رشد مباحث مربوط به ماهواره دیگر سیم کارت و اپراتوری وجود نخواهد داشت و  باید برای این شرایط و برای این حوزه برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.


هفته معلم 4

وی تصریح کرد: ارتباط بین سرویس دهنده و حوزه علمی فرهنگ باید رشدپیدا کرده و تقویت شود.

مدیر مخابرات منطقه همدان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در بین معلمان شهدای دانش آموز گفت: خانواده ها باید چگونگی برخورد و رویکردشان نسبت به فضای مجازی را بدانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی