English

اعزام ۷۰ روحانی به مناطق محروم کرمانشاه در طرح ضیافت الهی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: در طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان، 70 روحانی به مناطق محروم استان کرمانشاه و برای مساجد و بقاع متبرکه‌ای که فاقد روحانی هستند، 50 روحانی اعزامی از قم و 20 روحانی بومی اعزام می‌شوند.

اعزام 70 روحانی به مناطق محروم کرمانشاه در طرح ضیافت الهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسیان در خصوص برنامه‌های شاخص ماه مبارک رمضان در طرح ضیافت الهی ابراز داشت: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در 25 بقعه شاخص کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: آماده‌سازی و غبارروبی بقاع متبرکه کرمانشاه به مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان، برپایی 20 کرسی تفسیر قرآن با حضور مفسرین و ائمه جماعات، اجرای برنامه‌های ترتیل خوانی تلاوت یک جزء از قرآن کریم به‌صورت همه‌روزه، برگزاری کلاس‌های آموزش قرائت قرآن و ... ازجمله اقدامات شاخصی است که طی این ماه در بقاع متبرکه تحت عنوان ضیافت الهی اجرایی می‌گردد.

وی بابیان این مطلب که 50 جلسه محفل انس با قرآن کریم شامل 15 جلسه در کرمانشاه و 35 جلسه در شهرستان‌های استان با دعوت از قاریان ممتاز بین‌المللی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: طرح اجرای افطاری ساده با کمک خیرین در برخی از بقاع متبرکه به‌صورت هر شب یک افطاری ساده در طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی و در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه