English

انتخابات خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل برگزار شد

با برگزاری انتخابات خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل، اعضای هیأت مدیره، علی‌البدل و بازرسان این تشکل مردم نهاد مشخص شدند.

انتخابات خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل ، انتخابات خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل، با حضور 74 نفر از 80 عضو این تشکل در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد.  

خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل تشکلی مردم‌نهاد است که با اخذ مجوز از استانداری، عضوگیری خود را آغاز کرد و اکنون حدود 80 هنرمند و نخبه فرهنگی استان را جذب کرده است.

محور کار این مجموعه تقویت فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود که ضمن ساماندهی فعالیت‌ها سعی خواهد شد از ظرفیت هنرمندان و نخبگان فرهنگی استان در اعتلای این بخش استفاده شود.

خانه فرهنگ و هنر از 8 واحد تخصصی تشکیل شده که 7 واحد آن در حوزه سینما، هنرهای نمایشی، معماری، ادبیات، موسیقی، هنرهای تجسمی، صنایع دستی فعالیت می‌کند و یک واحد نیز به نخبگان فرهنگی اختصاص دارد که تلاش بر این است تا در این دو حوزه برنامه‌ریزی‌ و هدفگذاری‌ شود.

انتخابات خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل، با حضور 74 نفر از اعضاء برگزار شد که بر اساس آن ناصر رهنما آذر با 70 رأی، توحید دلاور قوام با 50 رأی، کاظم نظری بقا با 37 رأی، سیدبهاء الدین خراسانی با 32 رأی و کریم عظیمی با 30 رأی، به عنوان اعضاء اصلی هیأت مدیره انتخاب شدند.

اعضای خانه فرهنگ حجت مجرد و شهرام جوادخانی را به عنوان دو عضو علی‌البدل هیأت مدیره و شهریار نعمتی را به عنوان بازرس اصلی و رقیه علیزاده را به عنوان بازرس علی‌البدل این تشکل برگزیدند.

اصغر تقی‌زاده شکیبا، رئیس سنی جلسه؛ حسن معترض، منشی جلسه و آقایان داوود کیانی و شفیع شفیعی ناظران جلسه انتخابات خانه فرهنگ و هنر استان اردبیل بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه