English

موج گزارش می دهد:

پیکر امدادرسانان بنیاد مسکن اردبیل در خرم آباد تشییع شد/ مهدی صادق زاده و رضا حبوبی در جاده معمولان جان باختند

پیکر 2 امدادگر بنیاد مسکن استان اردبیل که در حادثه رانندگی محور معمولان - خرم آباد جان خود را از دست داده بودند، با حضور مردم و مسوولین لرستان در مسجد بعثت تشییع، و به زادگاهشان منتقل شد.

پیکر امدادرسانان بنیاد مسکن اردبیل در خرم آباد تشییع شد/ مهدی صادق زاده و رضا حبوبی در جاده معمولان جان باختند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، پیکر مهدی صادق زاده و رضا حبوبی 2 امدادگر و کارمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل که حین بازگشت از منطقه سیل زده معمولان به خرم آباد و بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند، با حضور مردم قدرشناس و مسوولین لرستان تشییع شد.

بر اساس این گزارش، در مراسمی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولین لرستان، در مسجد بعثت خرم آباد برگزار شد، پیکر 2 امدادگر بنیاد مسکن اردبیل تشییع شد و به زادگاهشان انتقال یافت.

این در حالی است که نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان و جمعی از مسوولین استان و شهرستان های سیل زده، در پیام های جداگانه، درگذشت 2 کارمند بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفتند.

آیا 2 کارمند جانباخته بنیاد مسکن اردبیل شهید خدمت هستند ؟

در همین رابطه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به خبرنگار موج در خصوص لحاظ نمودن نام این دو امدادرسان اردبیلی در میان شهدای خدمت، گفت: متاسفانه جان باختن این دو هموطن عزیز بسیار سخت و جانکاه بود اما قرار گرفتن نام این دو بزرگوار در لیست شهدای خدمت باید به تایید مقام معظم رهبری برسد که در صورت موافقت معظم له، مهدی صادق زاده و رضا حبوبی به عنوان شهید خدمت شناخته خواهند شد.

خبرگزاری موج جان باختن این 2 امدادرسان اردبیلی را به خانواده ایشان، جمیع بازماندگان و ملت شریف ایران تسلیت می گوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه