English

زهرا زین العابدینی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

توجه به بانوان و جوانانِ تویسرکانی/ بوم گردی در تویسرکان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تویسرکان در گفتگوی اختصاصی با موج، ضمن اشاره به انتخابات پیش رو، حمایت از حقوق بانوان، تاکید بر اشتغال جوانان و ارائه تسهیلات، بوم گردی در تویسرکان، توجه به بانوان و جوانانِ تویسرکانی را از اولویت های کاری خود در سال 1398 برشمرد.

توجه به بانوان و جوانانِ تویسرکانی/ بوم گردی در تویسرکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، زهرا زین العابدینی ، معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی فرماندار تویسرکان در گفتگوی اختصاصی با موج ضمن اشاره به مقوله بانوان و جوانان تویسرکانی و با بیان اینکه  ورود بنده به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تویسرکان سال گذشته صورت گرفت و این معاونت حوزه ای بسیار گسترده است، اظهار داشت:  پایش و بررسی شرایط حاکم بر جامعه که تحت تاثیر عوامل مختلف از جمله تحریم های شکل گرفته بوده است و همینطور مسائل اجتماعی و روحی که می تواند متاثر از مسائل اقتصادی باشد، دقت نظر و وسواس بیشتری را در رصد مسائل خواهان است.

 

مشارکت حداکثری بانوان و جوانان در انتخابات

زین العابدینی  با اشاره به اولویت های کاری ‌اش که در حوزه بانوان و جوانان رقم می خورد، افزود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس نزدیک است وافزایش شور و نشاط اجتماعی و همینطور شور انتخاباتی به جهت مشارکت حداکثری نیز مد نظر است، امیدوارم شرایط به نحوی فراهم شود که حضور سلایق و احزاب مختلف را در چارچوب قانون شاهد باشیم.

وی توجه به بانوان به عنوان رکن و هسته اصلی، خانواده را بسیار مهم خواند و ابراز کرد:  بنده معتقدم اگر بانو یا مادر از نظر جسمی و مهم‌تر از آن، روحی سالم باشد، آنگاه این موضوع سلامت خانواده و سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.

 

حمایت از حقوق بانوان

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی فرماندار تویسرکان در ادامه این گفتگو با تاکید بر حمایت از حقوق بانوان به عنوان نیمی از افراد جامعه و با اشاره به برنامه هایی که در اولویت کاری اش در سال 98 در نظر گرفته است، تصریح کرد: حمایت از حقوق بانوان با اقداماتی همچون افزایش داده ها و اطلاعات آن ها، ایجاد فضاهایی سالم از مجموعه های ورزشی تا  کلاس های آموزشی و سرگرم کننده که آرامش ذهنی و فکری آن ها را به همراه دارد دارای جایگاه مهمی است.

زین العابدینی افزود: در این زمینه مراکز آموزشی فنی و حرفه ای، آموزشگاه ها ی آزاد نقشی بسیار مهم و یاری رسان خواهند داشت.

 وی در ارتباط با تقویت بنیاد خانواده و تاثیرآن در جامعه، یادآور شد:   کمیته صیانت از خانواده تویسرکان طی دو هفته گذشته درتویسرکان فعال شده است و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در فضایی جدید با مشاوره هایی رایگان به خانواده ها و زوج ها ارائه خدمات می کند.

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی فرماندار تویسرکان در گفتگو با موج با بیان اینکه مشکلات خانوادگی می تواند در جامعه و فضای حاکم بر آن تاثیر گذار باشد، خاطر نشان کرد: بنده بر این باور هستم اگر بتوان از فروپاشی یک خانواده جلوگیری کرد، می توان تاثیراتی مثبت را در جامعه بوجود آورد.

زین العابدینی در تشریح موضوع مذکور بیان کرد: با جدایی زوج از یکدیگر آماجی از مشکلات و آشفتگی ها از جنسی نو برای آن ها و فرزندانشان پدید می آید که ارائه خدمات مشاوره ای می تواند از این دست آسیب ها هر چند نسبی جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه توجه به جوانان از اولویت های کاری اش است، گفت: به انرژی مثبت و پتانسیل مثبت موجود در هر یک از جوانان ایمان دارم و فراهم کردن فضای امن روحی، تشویق جوانان به جهت مشارکت در کنش های اجتماعی و پیگیری طرح های مرتبط به آن ها، همچون  طرح های اشتغالزایی، دریافت تسهیلات مرتبط می تواند در افزایش روحیه مثبت در جوانان موثر باشد.

 

تاکید بر اشتغال جوانان و ارائه تسهیلات

 معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی فرماندار تویسرکان با تاکید بر اشتغال جوانان تویسرکانی و ارائه تسهیلات به آن ها  اضافه کرد: ایجاد محیط های با نشاط که لطمه ای به حریم امن جامعه نزند، برگزاری مناسبت ها و مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری و همینطور جشنواره هایی که می تواند برای پیشبرد اهداف جوانان و ایجاد سلامت فکری آن ها موثر باشد از نقشی مهم در ارتباط با جوانان برخوردار است که ازتعریف های  اولویت دار بنده در سال 98 در این حوزه است.

زین العابدینی گفت: تقویت ایده پردازی به موازات برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه موثرو یاری رسان است.

وی ادامه داد : در حال حاضر دو تشکل اندیشه ورز جوان که به سلیقه استاندار محترم در استان شکل گرفته است و در تویسرکان نیز وجود دارد و همینطور تشکل شورای کارآفرین جوان که متشکل از جوانان خوشفکری است که  که توانسته اند برای خود و جوانان دیگر اشتغال زایی کنند در شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

 

بازدید مسئولان و دلگرمی مردم شهرستان

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی فرماندار تویسرکان با اشاره به تاثیری که حضور مسئولان در شهرستان می تواند داشته باشد، تصریح کرد: بازدید مسئولان از شهرستان علاوه مصوباتی که می تواند برای شهرستان به همراه داشته باشد می تواند آن ها را از نزدیک با روند اجرای پروژ ها آشنا سازد و همینطور دلگرمی برای مردم از توجه به آن ها فراهم کند، این بازدیدها تویسرکان و ظرفیت های آن را معرفی می کند.

زین العابدینی با بیان اینکه طی دو سال گذشته اتفاقات خوبی در شهرستان صورت گرفته است، گفت: برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف، برنامه های تلوزیونی،  تهیه برنامه های مستند که فرماندار در این خصوص همت ویژه ای داشتند، برگزاری جشنواره بسیار باشکوه گردو، مبل و منبت و فرش دست باف از جمله برنامه هایی بوده است که توانمندی های تویسرکان به ایران و جهان معرفی شود.

وی خاطر نشان کرد: تویسرکان دارای طبیعتی زیبا و بکری است، بایستی از این پتانسیل بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی فرماندار تویسرکان عنوان کرد: توجه جوانان به قضیه بوم‌گردی می تواند بسیار مفید، دارای صرفه اقتصادی و رونق در این مقوله باشد.

 

بوم گردی در تویسرکان

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی فرماندار تویسرکان در پایان با بیان اینکه بوم گردی دارای درآمد قابل قبولی است، خاطر نشان کرد: بوم گردی می تواند حفظ سنت ها، ارزش ها و هنجارهای جامعه و فرهنگ جامعه را باخود به همراه داشته باشد.

 امیدوارم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت هر چه بیشتر تویسرکان باشیم و برای همه اقشار جامعه به طور خاص  بانوان و جوانان تویسرکانی آرزوی موفقیت و سلامت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه