English

در مخابرات منطقه همدان صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهید حسینی در شهر بهار

مدیر مخابرات منطقه همدان در دیدار با خانواده شهید حسینی در شهر بهار، ضمن تجلیل از خانواده این شهید بزرگوار بر ارج نهادن به خانواده شهیدان تاکید کرد.

دیدار با خانواده شهید حسینی در شهر بهار

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدعلی گرزین ، مدیر مخابرات منطقه همدان، در دیدار با خانواده شهید حسینی در شهر بهار ضمن تجلیل ازخانواده این شهید بزرگوار و تاکید بر ارج نهادن به خانواده شهیدان  با اشاره به سخنان امام راحل (ره) که فرمودند: خانواده شهداچشم وچراغ این ملتند؛ گفت: شهدا با لبیک گفتن به ولایت امرخود از تمام دنیا و تعلقات آن بریدند و رفتند تا از اسلام و قرآن و خاک مقدس میهنمان دفاع کنند.

 

ارج نهادن و احترام به خانواده شهیدان

گرزین افزود: درحقیقت آنچه که باعث شد، شهدای گرانقدر بدون هیچ قید و شرطی جان خود را تقدیم انقلاب کنند، ابتدا خداخواهی و خدادوستی و سپس ولایت پذیری و بصیرتی بود که نسبت به زمانه خود داشتند.

درحقیقت شهدای ماحسین زمان خود را درک کرده و با تمام وجود به یاری او رفتند تا مبادا یزیدیان زمان به اسلام آسیب برسانند.

وی افزود: امروزه زنده نگهداشتن یاد شهیدان ،همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، کمتر از شهادت نیست.

مدیر مخابرات منطقه همدان با تاکید بر ارج نهادن به خانواده شهیدان  به اوضاع کنونی دنیا افزود: دشمنان امروز درصددندکه مردم را از اسلام ونظام و انقلاب نا امید و دور کنندو دراین شرایط خدمت به مردم بزرگترین خدمت برای نظام است.

گرزین عمل کردن صحیح به وظایف وتکریم مردم رابزرگترین عبادت خواند و التزام عملی به ولایت فقیه را، همانا عمل به بیانات رهبری انقلاب در رابطه با خدمت به مردم دانست.

شایان ذکراست که شهیدحسینی ازهمکاران مخابرات منطقه همدان بودکه درسال های دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمدعلی گرزین ، مدیر مخابرات منطقه همدان، در دیدار با خانواده شهیدحسینی در شهر بهار ضمن تجلیل ازخانواده این شهید بزرگوار  بر ارج نهادن به خانواده شهیدان  تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه