English

در همدان صورت گرفت؛

نخستین نشست هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه با جوانان همدان

نخستین نشست هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه با جوانان همدان پیرامون مسائل و مشکلات مطرح در بین جوانان برگزار شد

نخستین نشست هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه با جوانان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌اله شعبانی،  نماینده ولی فقیه در همدان عصر سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در نخستین نشست هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه با جوانان همدان، با تاکید براینکه جوانان در عرصه مدیریت باید حضور جدی داشته باشند، اظهار داشت: روحیه مطالبه گری، توجه به رشد اقتصاد استان، عدالت خواهی، مبارزه با اشرافیت، توجه به شایسته سالاری و فهم درست از مشکلات استان ازجمله مهم‌ترین مسائل و درد و دل‌های مطرح شده از سوی جوانان بوده است.

هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه با جوانان همدان

از این رو لازم و شایسته است تا تمامی مسئولین ارشد استانی براساس احترام به جوانان زین پس در جلسات این چنینی حضور داشته و از تمامی صحبت‌ها، مشکلات، پیشنهادات و درد و دل‌های جوانان اندیشمند استان مطلع شوند.

امام جمعه همدان با اشاره به لزوم ایجاد اماکن ورزشی و تفریحی مناسب ویژه بانوان در استان، بیان کرد: بر اساس صحبت و پیشنهادات مطرح شده از سوی مدیرکل اموربانوان استانداری، لزوم ساخت مکان ورزشی و تفریحی ویژه بانوان حداقل در شهرستان همدان بسیار احساس می‌شود.

شعبانی در رابطه با انسجام بین فعالین فرهنگی نیز افزود: شکل گیری این انسجام نیازمند یک برنامه‌ای اجرایی و عملیاتی از سوی مسئولین است.

وی با بیان اینکه اگر نمازجمعه با کمک جوانان جایگاه مطالبه‌گری می‌شود، اظهار کرد: بدون شک باید هم‌استانی‌ها بپذیرند که من و مردم در یک جبهه برای مطالبه گری خواسته و نیازهای آنان در مقابل مسئولین قرار دارم.

در حاشیه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌اله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان به دعوت نماینده جوان جمعیت هلال احمر استان به عنوان عضو افتخاری این سازمان معرفی شد.

همچنین در ادامه، جمعی از مسئولین ازجمله باحضور نماینده مردم نهاوند پورمختار، دادستان، اکبر کاووسی عضو شورای شهر اسلامی و امام جمعه همدان از چهره انقلابی ( میثم موسویان ) تجلیل کردند.

نماینده ولی فقیه در همدان عصر سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در نخستین نشست هم‌اندیشی نماینده ولی فقیه با جوانان همدان، با تاکید براینکه جوانان در عرصه مدیریت باید حضور جدی داشته باشند، اظهار داشت: روحیه مطالبه گری، توجه به رشد اقتصاد استان، عدالت خواهی، مبارزه با اشرافیت، توجه به شایسته سالاری و فهم درست از مشکلات استان ازجمله مهم‌ترین مسائل و درد و دل‌های مطرح شده از سوی جوانان بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه