English

رییس اداره شهرستان اصفهان خبر داد:

اشتغال بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مهارت آموختگان در سال گذشته در اصفهان

رئیس اداره شهرستان اصفهان از اشتغال بیش از 2 هزار و800 نفر از مهارت آموختگان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد شهرستان اصفهان خبر داد.

اشتغال بیش از 2 هزار و 800 نفر از مهارت آموختگان در سال گذشته در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا منتظری گفت: بیش از 2 هزار و 800 نفر از مهارت آموختگان بخش های دولتی و غیر دولتی شهرستان اصفهان در سال 97 در اصفهان اشتغال یافتند.

وی افزود: با هدف فراهم سازی زمینه های اندازه گیری میزان بهره وری دوره های آموزشی و بررسی تطبیقی کمی و کیفی دوره ها متناسب با نیاز بازار کار در حال اجرا است.

منتظری گفت: اطلاع از وضعیت اشتغال مهارت آموختگان و گردآوری اطلاعات مرتبط با آن ، نقطه آغازی برای ایجاد یک تحول جدید و حرکتی سازنده برای پیاده سازی اقدامات اصلاحی به منظور توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای و ارائه هر گونه خدمات راهنمایی آموزش و مشاوره شغلی و مهارت آموزی ارزنده می باشد که با توجه به اهمیت موضوع از سال 1393 رهگیری وضعیت مهارت آموختگان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره شهرستان اصفهان گفت: وضعیت اشتغال تعداد 14 هزار و 700 نفر از مهارت آموختگان قبول شده نهایی مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاههای آزاد شهرستان اصفهان از طریق تماس تلفنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 2 هزار و 800 نفر مشغول بکار شده اند . این آمار نشان دهنده این موضوع است که 19% از مهارت آموختگان جذب بازار کار گردیده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه