English

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل مطرح کرد؛

احداث ۳۸۲ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در اردبیل

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: از بدو تأسیس مجمع خیرین مدرسه ساز 382 مدرسه در سطح استان ساخته شده است.

احداث 382 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، دولت لطفی بعد از ظهر امروز در جشنواره تجلیل از خیرین مدسه ساز ناحیه دو در روستای آقبلاغ آقاجان خان اردبیل افزود: از بدو تأسیس مجمع خیرین مدرسه ساز 382 مدرسه در قالب یک هزار و 539 کلاس درس در سطح استان ساخته شده است و برای امسال نیز پروژه های آموزشی خوبی در نظر گرفته شده است که پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات در حال اقدام است و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی اظهار داشت:  15 پروژه آموزشی در اردبیل تا آغاز سال تحصیلی احداث و در این زمینه از ظرفیت خیران و اعتبارات دولتی استفاده می شود و در تلاش هستیم مدارس مشارکتی را با نام خیران برای ایجاد رغبت بیشتر خیران راه اندازی کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: حضور افراد خیرخواه در امور مدرسه سازی نیازمند فرهنگ سازی مناسب است که خوشبختانه تا حد قابل توجهی به این مهم دست یافته ایم و در اردبیل شاهد فعالیت خیرانی هستیم که در امر مدرسه سازی پیشگام هستند و تاکنون در این زمینه اقدامات وارسته ای انجام داده اند که این موضوع برای ما یک اولویت مهم و اساسی است.

لطفی بیان کرد: مدرسه سازی در مناطق محروم و کم برخوردار جزو اولویت‌های اساسی است و در تلاش هستیم با برخورداری دانش آموزان این مناطق از نعمت آموزش تمامی آنها را از امکانات آموزشی به صورت عادلانه بهره مند کنیم و با توزیع عادلانه این امکانات به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه سازی و شناسایی، جذب و هدایت خیرین جدید به امر مقدس مدرسه سازی برای ما جزو اولویت‌های اساسی است و از ظرفیت این جشنواره برای رسیدن به این مهم استفاده می کنیم و تجلیل از خیران مدرسه ساز را اولویت قرار داده این تا اهداف مورد نظر در این زمینه عملا تحقق یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه