English

معاون کمیته امداد اردبیل مطرح کرد؛

کمک بیش از ۳۴ میلیارد تومانی خیران اردبیلی به مددجویان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از کمک بیش از 34 میلیارد تومانی خیران استان اردبیل به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

کمک بیش از 34 میلیارد تومانی خیران اردبیلی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صفر توحیدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اردبیلی‌های نیکوکار بیش از ۳۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در سال ۹۷ به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل کمک کرده‌اند، افزود: تمامی کمک‌های نیکوکاران بر اساس نیات خیر آنها در همان محل جمع‌آوری شده بین نیازمندان اردبیلی توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه اردبیلی‌های خیر بیش از ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقد در سال گذشته به اقشار آسیب‌پذیر کمک کرده‌اند، بیان کرد: کمک‌های نقدی نیکوکاران در کوتاه‌ترین زمان و به صورت مستقیم به دست نیازمندان می‌رسد که روند یاری‌رسانی به خانوار بی‌بضاعت جامعه نیز از این طریق سرعت بیشتری می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالا و خدمات در قالب سبدغذایی، جهیزیه، لوازم خانگی و رفع سایر مشکلات به نیازمندان کمک شده است، افزود: تمامی اجناس، پوشاک و اقلام ضروری زندگی کاملا نو و جدید بوده که به خانوار تحت حمایت اهدا شده است.

توحیدی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در زمینه‌های صدقه، طرح اکرام ایتام و محسنین، زکات، اطعام، تهیه سبد غذایی، جهیزیه و مسکن با رشد قابل توجهی در سال گذشته همراه بوده است، گفت: در حالی که شاهد وضعیت نامناسب اقتصادی بودیم که بخش مهمی از جامعه را درگیر خود ساخته بود اما هم‌استانی‌های نیکوکار اردبیلی در این شرایط به یاری نیازمندان شتافتند و شادی و نشاط را به آنها هدیه دادند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در سال ۹۷ بهره‌مند شده‌اند، افزود: بسیاری از نیازمندان که تحت حمایت کمیته امداد قرار ندارند نیز از کمک‌های مردمی برخوردار هستند که با توجه به مشارکت همه جانبه خیران توانستیم پاسخگوی مشکلات اساسی آنها باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به حادثه ناگوار سیل که هموطنان بیشماری در کشور دچار خسارت شدند، بیان کرد: مردم نوعدوست استان اردبیل در کنار وظیفه ذاتی خود که کمک کردن به نیازمندان استان است، بر اساس مسئولیت اجتماعی و ملی وارد میدان خیرخواهانه شدند و بار دیگر شادکامی را تقدیم سیل‌زدگان سراسر کشور کردند.

توحیدی به کمک دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومانی خیران به سیل‌زدگان کشور اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی که در مناطق سیل‌زده وجود دارد، همچنان شاهد یاری‌رسانی خیران اردبیلی به سیل‌زدگان هستیم که کمک‌های آن ها در قالب کاروان به مناطق خسارت دیده ارسال می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۲۵۰ میلیون تومان از کمک‌های مردم اردبیل به صورت نقدی به سیل‌زدگان اختصاص داده شده است، بیان کرد: یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی نیز در قالب اجناس و اقلام ضروری سیل‌زدگان به مناطق حادثه دیده ارسال شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به رشد ۲۴ درصدی کمک‌های مردمی در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۶، گفت: همواره شاهد افزایش یاری‌رسانی خیران اردبیلی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم که این امر موجب شتاب هر چه بیشتر خدمت‌رسانی شده است.

توحیدی ضمن قدردانی از کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان اردبیل که همواره یاری‌رسان خانوار بی‌بضاعت جامعه هستند، اعلام کرد: استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی و کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* را در دستور کار قرار داده‌ایم تا کمک‌های مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار خانوار نیازمند قرار گیرد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه