English

علی حسین حسین زاده:

هیچ شهری در سیل اخیر خوزستان، دچار آبگرفتگی نشد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با این میزان سیلاب هیچ شهری در استان خوزستان دچار آبگرفتگی نشد که نتیجه مقاومت، انسجام و وحدت و همدلی و همچنین حضور شبانه روزی مردم در کنار مسئولان بود که حماسه دیگری را خلق کرد.

هیچ شهری در سیل اخیر خوزستان، دچار آبگرفتگی نشد

به گزارش خبرگزاری موج، علی حسین حسین زاده ،  معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ظهر امروز دوشنبه (9 فروردین) در جلسه کارگروه بهداشت ستاد بحران خوزستان که که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در محل این استانداری برگزار شد، گفت: زبان از بیان تلاش‌هایی که در این مدت صورت گرفته قاصر است، مردم در این مدت تلاش‌های فراوانی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده داشتند.

وی افزود: باتوجه به بازدیدهای میدانی مشاهده شد که کمبودهای فراوانی در مناطق مختلف استان وجود داشت و دارد که از تمامی مردم خوزستان درباره این کمبودها عذرخواهی می‌کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با توجه به حجم سیل و مدت استمرار آن در استان یکی از مواردی که از ابتدا بسیار روی آن حساس بودیم این بود که تلفات جانی را به حداقل برسانیم و این امر خوشبختانه در استان محقق شد و تلفات جانی ناشی از سیل نداشتیم.

وی بیان کرد: همچنین از موارد دیگری که به صورت مستمر به آن توجه داشتیم مشکل زیرساخت‌ها از قبیل قطعی آب و برق بود که در این حجم سیلاب به این وسعت نشان دهنده آن است که کارهای بزرگی برای جلوگیری از این اتفاقات انجام شده است.

حسین زاده گفت: در حوزه بهداشت نیز اقدامات خوبی در مناطق سیل زده انجام شد و بیماری واگیرداری نداشتیم که این نشان دهنده تلاش شبانه روزی معاونت‌های علوم پزشکی و بهداشت و درمان بود.

وی افزود: با این میزان سیلاب هیچ شهری در استان خوزستان دچار آبگرفتگی نشد که نتیجه مقاومت، انسجام و وحدت و همدلی و همچنین حضور شبانه روزی مردم در کنار مسئولان بود که حماسه دیگری را خلق کرد.

وی گفت: این مقاومت‌ها و همدلی یادآور دوران دفاع مقدس بود که دستگاه‌های مختلف سپاه بسیج نیروی انتظامی و مردم همه در کنار هم توانستند بر دشمن غلبه کنند.

حسین زاده تصریح کرد: اگرچه مشکلات بعد از سیل نیز وجود دارد که باید به صورت جدی به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: از ابتکار خواستاریم که در هیئت دولت مطرح شود که بسیاری از کشاورزان زمین‌های خود را از دست داده‌اند در حالی که محصولات آنها در مقطع برداشت بود و از نظر مالی با مشکلات جدی مواجه هستند، خواهشمندیم که در هیئت دولت این خسارت بررسی شده و به سرعت پرداخت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه